Piaggio Typhoon 125cc opvoerspul

Karoshi

De Zotte Belg!
Ben van plan om effe een 125cc aan te schaffen.
Legaal tunen hier in belgie :p
Maar nu heb ik effe rondgekeken en kan nergens een uitlaat vinden voor het ding...

Als je er eentje weet staan mag je me ook altijd PM'en.
Iemand ervaring met zo'n ding? Passen alle onderdelen (vario, koppeling, uitlaten,...) van 50cc op 125cc of is het totaal ander blok?
125cc + yas R zal wel vaag gaan :p
 
Advertisement - register to remove this

1. Het 125cc-carter is niet geschikt voor 50cc cilinders & uitlaten, constructie is ook compleet anders...
2. Er is sowieso een Polini Evolution-uitlaat voor, voor de rest ff kijken op scootertuning.net
3. Op het L.C. 125cc-blok passen ook 180cc-cilinders, niet boeiend voor jou, maar owkee...
 
Mja heb je gelijk in.
Maar als je ergens opknalt en verzekering begint moeilijk te doen...
Heb ik er eigenlijk niet voor over. Gewoon cilinder hetzelfde laten maar uitlaat + vario en stuff vervangen...
 
Originally posted by Karoshi
Mja heb je gelijk in.
Maar als je ergens opknalt en verzekering begint moeilijk te doen...
Heb ik er eigenlijk niet voor over. Gewoon cilinder hetzelfde laten maar uitlaat + vario en stuff vervangen...

bij een brommer gaan ze bij de verzekering idd alles slopen.. maar wat voor reden hebben ze bij een motorscooter... denk niet dat ze zoiets doen..
 
Ik neem aan dat de cilinder van zo'n ding van gietijzer is? Is er niet een soort alu vervangingsding? Die (laten) tunen, Jolly etc derbij. Carb, transmissiesooi etc. vervangen en volgens mij blaast het dan behoorlijk :)
 
Back
Top