Piaggio skr stottert tijdens stationair lopen en valt weg bij volgas

dvd125cc

New Member
Beste lezer,
Ik heb recent mijn Motor blok laten reviseren en dus lopend gedemonteerd.
Alles deed het voor de revisie goed.

Nu heb 2 problemen:
De motorscooter start maar loopt niet mooi stationair hij haaperd en stottert heel erg.
Ik heb geprobeerd de carb goed af te stellen maar de stationair schroef heeft bijna geen effect bij het open of dicht draaien

Als ik op de scooter een klein stukje wil rijden (test rondje) kan ik kwart gas geven anders valt hij weg. Als ik 40km per uur ga en gas los laat valt hij weg.

De carburateur krijgt genoeg benzine door de vacuümpomp.
Er is geen vals lucht.

Bij de revisie is het volgende vervangen:
Cilinder kit 125cc niet nieuw!
Jasil krukas
Skf Krukas lagers
V snaar
125 ->150 vertanding
Membraam niet nieuw!
Sito uitlaat

Als jullie zo diagnose moeten stellen wat zouden jullie dan denken wat het probleem is? Graag de comments positief houden!
 
Advertisement - register to remove this

Std filter, 20,5 mikuni carburateur sproeier heb ik nog niet naar gekeken alles is standaard!
Hmm ik zo even de sproeiermaat bekijkend, std maat is 82 dacht ik. Als sproeier veel kleiner is is dat waarschijnlijk het probleem. Is de luchtslang goed aangesloten? Anders krijgt ie waarschijnlijk via daar veel lucht binnen.
 
Beste lezer,
Ik heb recent mijn Motor blok laten reviseren en dus lopend gedemonteerd.
Alles deed het voor de revisie goed.

Nu heb 2 problemen:
De motorscooter start maar loopt niet mooi stationair hij haaperd en stottert heel erg.
Ik heb geprobeerd de carb goed af te stellen maar de stationair schroef heeft bijna geen effect bij het open of dicht draaien

Als ik op de scooter een klein stukje wil rijden (test rondje) kan ik kwart gas geven anders valt hij weg. Als ik 40km per uur ga en gas los laat valt hij weg.

De carburateur krijgt genoeg benzine door de vacuümpomp.
Er is geen vals lucht.

Bij de revisie is het volgende vervangen:
Cilinder kit 125cc niet nieuw!
Jasil krukas
Skf Krukas lagers
V snaar
125 ->150 vertanding
Membraam niet nieuw!
Sito uitlaat

Als jullie zo diagnose moeten stellen wat zouden jullie dan denken wat het probleem is? Graag de comments positief houden!
Ik zou graag weten wat je hebt gedaan waarna dit probleem weg was aangezien ik exact hetzelfde probleem op mijn zip 172cc skipperblok heb
Post automatically merged:

Hi, sproeiermaat is 82! Het zal vast aan de carb liggen aangezien die al zoveel jaar oud is. Heb hem inmiddels al een beetje aan de praat gekregen. Hij rijd perfect. Trekt hem mooi door naar zijn top, moet alleen de tellerkabel ff aansluiten
Ik zou graag weten wat je exact hebt gedaan aangezien ik exact hetzelfde probleem heb.

Danku alvast
 
Back
Top