Piaggio skipper wel of geen Koppakking?

Goedenavond allemaal, Ik ben bezig met een skipper 125 cc 2 takt cilinder monteren en ik krijg van mensen te horen dat er geen koppakking in gezet moet worden. Verder zie ik ook geen plek waar de O ring bevestigd zou moeten worden. Klopt het dat origineel bij een skipper blok geen koppakking en/of geen O ring gemonteerd moet worden? het lijkt mij dat het blok gaat lekken zonder pakking of O ring, ik kijk uit naar antwoorden zodat ik verder kan met de skipper.
 
Advertisement - register to remove this

Geen onzin dus. Waarom zou je dat roepen als je niet weet waar je het over hebt? Skippers, en sommige andere piaggio 2t (motor)scooters, hebben inderdaad geen koppakking.1717103875038.png
 
Euhh... ik heb een Skipper staan , is een AC , en er zit een Alu pakking tussen de Cilinder en de de Cilinderkop .
Ik heb dat ding een Upgrade gegeven naar172CC. Malossi. en daarbij zit een O-Ring tussen de kop en Cilinder.
 
Ik zelf zou gewoon een koppakking monteren als je die kan vinden. Het idee van rijden zonder koppakking voelt toch niet helemaal goed, heb zelf ook gewoon een koppakking gemonteerd. Vanuit de fabriek komen ze echter zonder koppakking.
 
Back
Top