Zwaardere rollen.Ik heb een Piaggio new fly uit 2014. Hij ging me niet snel genoeg dus de Vario is eruit daarna 6.1 rollen. Ging van 49 naar 50km. Was ook niet snel genoeg. Daarna de gele Ducati cdi doorgezaagd. Maar nu gaat ie 68 (alles volgens GPS) dit vind ik veel te hard!! Hoe kan ik de cdi weer repareren? Of zorgen dat ie 54 loopt??
Post automatically merged:
Tis trouwens een 4t
Die had Iwan in z'n scooter en toen reedt hij 49 a 50 kmpu gps, zie zijn initiele post!Je moet gewoon normale ducatie gele cdi gebruiken dan rijd die ongeveer 54
Ik heb een Piaggio new fly uit 2014. Hij ging me niet snel genoeg dus de Vario is eruit daarna 6.1 rollen. Ging van 49 naar 50km. Was ook niet snel genoeg. Daarna de gele Ducati cdi doorgezaagd. Maar nu gaat ie 68 (alles volgens GPS) dit vind ik veel te hard!! Hoe kan ik de cdi weer repareren? Of zorgen dat ie 54 loopt??
Post automatically merged:
Tis trouwens een 4t
Mijne ging met standaard rollen 52 km op de teller en 49 op de GPS, daarna 6.1 rollen 54 op de teller en 50 op GPS.
Daarna gele Ducati doorgezaagd en met koude motor 68 op GPS. Daarna zelfde stuk terug met zijwind niet gehaald. Ik reed op m'n teller voorbij de 70. Heb niet gekeken hoe ver. M'n scooter begon wel te trillen
Post automatically merged:
Iedereen bedankt voor de reacties!! Als ik m ga solderen of met koperdraad verbinden. En ik krijg een rollenbank voor m'n kiezen gaan ze daar dan over lopen zeiken?? Dat er met m'n cdi gekloot is. Ookal zit er geen schakelaar tussen, en is netjes verbonden?
Zondag lekker een stukje wezen rijden 50 minuten bijna overal 50km/u daarna gestopt om te roken contact uit voor 10 minuten. Daarna scooter weer gestart ging hij weer 65km/u na 20 minuten gestopt om te tanken. Contact weer uit. Daarna nog 20 minuten naar huis ook weer 65km/u. De volgende dag naar m'n werk weer 50 en op de terugweg ook. Hoe komt t dat hij de ene x wel begrenst en de andere x niet??M'n buurman lief aangekeken, heeft m netjes gefreesd en daarna gesoldeerd. Scooter gaat nu weer standaard