Piaggio fly 4t 2v 80cc polini (geen vermogen)

Drotterdam

New Member
Goedendag,
ik heb een Piaggio fly 4t2v (2011)
80cc polini
Naraku nokkenas
Malossi multivar ,
witte drukveer,
thunder paarse trekveren
Ducati grijs CDI
Tecnigas uitlaat
sproeier 80

paar weken geleden gekocht zat er een 50cc op en toen liep de scooter niet harder dan 45.
ik heb toen een nieuwe V-snaar erop gezet en een multivar, daarna ging de scooter nog maar 35 en trekte langzaam op.
nu heb ik een 80cc geplaatst en naruku nokkenas en de scooter trekt op als een vaatdoek en gaat niet harder dan 35.
ik heb de carb gereinigd(en nieuwe gaschuifmembraan erin gezet daar zat een scheur in)
, bezinekraan gecheckt, nieuwe cdi geplaatst, nieuwe bougie. luchtschroef op 2,5 gezet.
nieuwe luchtfilter behuizing met malossi pad. scooter start prima geen rare geluiden alleen 0 vermogen.

kan iemand mij asjeblieft vertellen wat het zou kunnen zijn want ik weet het niet meer ik wil nog een grotere sproeier gaan zetten maar meer weet ik ook niet.

BVD.
 
Advertisement - register to remove this

en via welke kant heb je de ketting er om gelegd ? via links ? of via Rechts... ( als je ervoor staat / zit ).
sorry ik snap niet zo goed wat je bedoelt. ik heb de ketting erop terwijl ik van de zijkant er naar keek dus vanaf de kickstart kant.
maar goed hij deed dit al toen ik er nog niet had aangezeten dus ik denk niet dat dat er iets mee te maken heb dan toch?
 
FOUT FOUT FOUT FOUT!
Als je de ketting via de spannerkant er om leg , ligt de ketting aan de linkerkant slap , als je dan de Spanner er inzet , verdraait het Nokkenas tandwiel , staat de ketting links strak , en is het nokkenas tandwiel een aantal tanden verdraait , Bijna iedereen maakt deze fout.
 
FOUT FOUT FOUT FOUT!
Als je de ketting via de spannerkant er om leg , ligt de ketting aan de linkerkant slap , als je dan de Spanner er inzet , verdraait het Nokkenas tandwiel , staat de ketting links strak , en is het nokkenas tandwiel een aantal tanden verdraait , Bijna iedereen maakt deze fout.
ik snap wat je bedoelt maar ik heb het dubbelgecheckt voordat ik de cilinderkop dichtdeed en het stond op tijd nadat de kettingspanner erop had gezet. maar goed wat ik al zei voordat ik de scooter open had gehaald had de scooter dit probleem al dus misschien is dat fout gegaan geen idee maar dan nog zal dat het niet zijn. wat zou het nog meer kunnen zijn denk jij?
 
Back
Top