Photoshop contest #5 VW Golf mk1...

haha ik zit ook al te wachten ben beetje ongeduldig maar volgens mij is er niemand meer bezig :S altans lijkt me niet want dan hadden ze wel iets gepost denk ik aangezien de vaste mensen Al allemaal hun shop hebben ingeleverd
 
Ow nja da maakt me nie uit;) Ma k bedoel als er niets meer ingeleverd gaat worden.. is het zwaar kansloos om om 23mei te gaan zitten wachten :+
 
Ik wil ook vals spelen :+

108cp42.jpg
 
haha lol :) agjah Laat het gewoon dat valsspelen en skeit :P Shop gwn zelf en ga niet lopen gieren van andere etc...

Post gewoon je eigen ontwerp en daarmee klaar :S
 
Geert929RR said:
je moet het zo zien:
elke auto die we kiezen is vast al eens gechopped,
maar dat houd ons toch niet tegen niet die auto te shoppen?
als iemand er van gaat stelen is dat zijn probleem.
maar dan moet je je wel gedragen naar je leeftijd en niet zo "raar" (weet niet anders hoe te zeggen) gedragen ivm dat al geshopped zijn. :*
 
Ben de site tegengekomen waar de Ori. golf van deze contest vandaan komt + dus een stuk of 25 geshopte versies.. En kmoet zeggen dat ik der nog geen 1 van die hier langs heb zien komen dus van jatten is er geen sprake:) Voor diegene die dat wel doen..moeje zelf weten mja wat heb je der aan:+
 
Mijn allereerste echte 'soep':D
Ben er best trots op al zeg ik het zelf, hier en daar is nog wat geel te zien, en de velgjes zijn niet super gelukt, maar toch;)

[IR]http://i4.tinypic.com/10cn5lj.jpg[/IR]

Veranderingen:

*Andere velgen
*Ietsje verlaagd
*Andere kleur
*Embleme-loze grille
*knipperlichten wit gemaakt
*Rood randje om de grille (niet super gelukt;))

Dit soort auto's moet je clean houden:~
 
Last edited:
voor mensen die nog bezig zijn, en in dit geval een makkelijke manier zoeken van kleur veranderen: ga naar de layer van de gele golf, en ga dan naar selective color, selecteer yellow, en ga spelen met de schuifjes. een andere methode, ga naar hue/saturation kies yellow en schuif met de schuifjes

btw nu toch al 19 deelnemers
 
ik ga niet voor de winst ofzo :P heb hem zo gemaakt hoe ik me eigen golf wel zou willen zien 8)
[ir]http://xs201.xs.to/xs201/06211/mijngolf.jpg[/ir]

wel ff klikken
 
Back
Top