Baasje! voorheen foxrider:P 5 August 2004 #81 JasperdB said: 10 x beter juist dingen zien dr niet uit man Click to expand... hij bedoeld helemaal geen denk ik. Leuk voor in het donker +ralf+
JasperdB said: 10 x beter juist dingen zien dr niet uit man Click to expand... hij bedoeld helemaal geen denk ik. Leuk voor in het donker +ralf+
RonnyBravo Registered Abuser 5 August 2004 #83 tjiels said: ik vind die van lennard toch veel meer realistisch..mja mijn mening.. Click to expand... helemaal mee eens.. zeker als je naar de kleur kijkt... alleen lennard heeft de motorkap er een beetje scheef boven hangen :x
tjiels said: ik vind die van lennard toch veel meer realistisch..mja mijn mening.. Click to expand... helemaal mee eens.. zeker als je naar de kleur kijkt... alleen lennard heeft de motorkap er een beetje scheef boven hangen :x
Rule MinaMan 5 August 2004 #86 Wat heb je nou weer aan koplampen , op de meeste project scooters zitten der ook geen !! Ik vind het alleen jammer dat lennard zoveel carbon gebruikt heeft, en het lijkt net of zijn voorwiel meer cup is dan zn achterwiel
Wat heb je nou weer aan koplampen , op de meeste project scooters zitten der ook geen !! Ik vind het alleen jammer dat lennard zoveel carbon gebruikt heeft, en het lijkt net of zijn voorwiel meer cup is dan zn achterwiel
T Tha_J .Gettaway Driver. 5 August 2004 #87 ok, kga mijne ook nog vandaag doen ik post em vanacht wel
Remon_dna zonder DNA, met Clio 6 August 2004 #88 Mijnes komt er ook binnekort aan, ikzelf vind hem tot nu toch best vet Kan alleen geen goede velgen vanuit de goede hoek vinden dit keer :|
Mijnes komt er ook binnekort aan, ikzelf vind hem tot nu toch best vet Kan alleen geen goede velgen vanuit de goede hoek vinden dit keer :|
InsaneMalebrain #Lennard 6 August 2004 #90 Remon_dna said: Mijnes komt er ook binnekort aan, ikzelf vind hem tot nu toch best vet Kan alleen geen goede velgen vanuit de goede hoek vinden dit keer :| Click to expand... Mag je wel opschieten want morgen is de deadline
Remon_dna said: Mijnes komt er ook binnekort aan, ikzelf vind hem tot nu toch best vet Kan alleen geen goede velgen vanuit de goede hoek vinden dit keer :| Click to expand... Mag je wel opschieten want morgen is de deadline
Remon_dna zonder DNA, met Clio 7 August 2004 #91 Vind hem toch wat minder vet geworden door de kleur, mja Hier is mijnes:
Thunder-rox Yamaha Aerox 7 August 2004 #92 Remon_dna said: Vind hem toch wat minder vet geworden door de kleur, mja Hier is mijnes: Click to expand... beste van t moment
Remon_dna said: Vind hem toch wat minder vet geworden door de kleur, mja Hier is mijnes: Click to expand... beste van t moment
Ossje Well-Known Member 7 August 2004 #93 Ik wilde net zeggen. Deze is echt te gruwelijk gewoon. Mijn stem heb je al.
Baasje! voorheen foxrider:P 7 August 2004 #94 Remon_dna said: Vind hem toch wat minder vet geworden door de kleur, mja Hier is mijnes: Click to expand... kvind het idee wel leuk, maar zitten veel fouten in je hebt de spoiler niet door laten lopen, en de kleur van de kofferbak is nog geel de linker racekuip is wat vaag om maar wat op te noemen. Maar cker geen verkeerde shop +pippi+ btw, iemand zin om een pol te maken
Remon_dna said: Vind hem toch wat minder vet geworden door de kleur, mja Hier is mijnes: Click to expand... kvind het idee wel leuk, maar zitten veel fouten in je hebt de spoiler niet door laten lopen, en de kleur van de kofferbak is nog geel de linker racekuip is wat vaag om maar wat op te noemen. Maar cker geen verkeerde shop +pippi+ btw, iemand zin om een pol te maken
RonnyBravo Registered Abuser 7 August 2004 #95 BaasB said: je hebt de spoiler niet door laten lopen Click to expand... ik zie toch echt wel een doorlopende spoiler :X
BaasB said: je hebt de spoiler niet door laten lopen Click to expand... ik zie toch echt wel een doorlopende spoiler :X
Baasje! voorheen foxrider:P 7 August 2004 #96 RonnyBravo said: ik zie toch echt wel een doorlopende spoiler :X Click to expand... oja, kut maar wel te vet :*
RonnyBravo said: ik zie toch echt wel een doorlopende spoiler :X Click to expand... oja, kut maar wel te vet :*
Baasje! voorheen foxrider:P 7 August 2004 #99 BaasB said: oja, kut maar wel te vet :* Click to expand... gvd, weer foutje ik bedoelde te ver
H0rnym00se Banned 7 August 2004 #100 wel ik had een mooi model tot dat blijkbaar gebeurde en ik niet terug kon dus dacht ik achja post dat maar
wel ik had een mooi model tot dat blijkbaar gebeurde en ik niet terug kon dus dacht ik achja post dat maar