This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Photoshop contest #23 Seat Ibiza

Vmax staat in Nederland voor de op dat moment maximum snelheid, dacht ik tenminste. Dus buiten de bebouwde kom is de Vmax 80km/u.

Correct me if im wrong.

Monk said:
volges mij is het gewoon een site hoor: http://www.vmax.dk/

hmm op verscheidene website's word het aangeduid als maximum snelheid.

Dit staat er op wikipedia.

De motor

Onder de motorkap huist een "The Engine of the Year 2005"-motor, oftewel de S85, 10 cilinders tellende B50-motorblok. Met een cilinderhoud van 4999cc perst hij hiermee 507 pk's uit. De 520 Nm's komen vrij bij 6100 toeren per minuut. De E60 M5 heeft achterwielaandrijving en heeft fabrieksaf een topsnelheid van 250 kilometer per uur. Zonder de snelheidsbegrenzer, zou hij naar verluidt in staat moeten zijn om een Vmax van 330 kilometer per uur te halen.

VMAX als in maximale snelheid van de auto.

ja in dat opzich heb je wel gelijk de feitelijke betekenis van Vmax is maximale snelheid (v als in velocity gok ik), maar dat vmax op die nummerborden is volges mij toch echt afkomstig van die site

Monk said:
ja in dat opzich heb je wel gelijk de feitelijke betekenis van Vmax is maximale snelheid (v als in velocity gok ik), maar dat vmax op die nummerborden is volges mij toch echt afkomstig van die site

klopt, net zo goed als dat s afstand is

Trouwens het was mijn fout met die achterband marceldonio. Iedereen had hem verlaagd, en dacht dat hij std dus al zo zat :X