Photoshop contest #23 Seat Ibiza

Stephan@Spy said:
Kon je nog lelijkere velgen vinden? Zie nog liever stalen velgen op een auto dan deze omgebogen spiegel.

ach ja miss is de velgen keuze niet zo top maar ga zelf maar ff wat maken inplaats van afkraken...

dan gaan we verder praten.

peace out
 
Stephan@Spy said:
Zit helaas op een pc met de kwaliteiten van 22ste eeuws japans aardewerk.
hoe oud? 8P

Stephan Pepping said:
ach ja miss is de velgen keuze niet zo top maar ga zelf maar ff wat maken inplaats van afkraken...

dan gaan we verder praten.

peace out
wat een onzin, ja gaat toch niet meedoen aan een wedstrijd als je niet eens tegen kritiek kan?
het is mss een van je eerste shops maar dan nog moet je tegen kritiek kunnen. Je smaak is gewoon fout om te winnen.
 
Wat zeur jij nou over zijn shop? Hij maakt hem toch hoe hij hem zelf wil. Als jij hem niet mooi vindt stem je niet op hem.
Wat jij doet is zijn smaak afkraken, dat is geen kritiek. Als je kritiek wil geven beperk het dan tot photoshop-skills.
 
zo :)

ff snel iets gemaakt, doe meer mee voor spek en bonen :rolleyes:

mja graag onderbouwende kritiek ;)

[ir]http://img163.imageshack.us/img163/5127/ibizashopof0.jpg[/ir]

al1 die size snap ik nooit :P op me pc word die niet groot, ook in paint niet. maar hier wel...

ohja, k heb geen optische muis en me pc is vet traag, vandaar de lelijke lijntjes
 
mijn ding.

attachment.php



EDIT/

Kut spiegel vergeten te kleuren :+
 
Last edited:
ja de voorkant is zeker wel netjes maar ik zou persoonlijk de side skirt en de onderkant van je voorbumper de zelfde kleur geven als de rest van je auto en die zijspiegel tja kan gebeuren wel netjes
 
Back
Top