This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Photoshop contest #23 Seat Ibiza

Ik mis een links achter wiel. Je zou hem toch net moeten zien. Verder zit er een zwarte vlek op je rechts achter band.

Verder erg netjes gedaan, zou mij niet lukken.
 
Stephan@Spy said:
Ik mis een links achter wiel. Je zou hem toch net moeten zien. Verder zit er een zwarte vlek op je rechts achter band.

Verder erg netjes gedaan, zou mij niet lukken.

Zie nergens op de andere foto's ook een achterwiel :+
 
Stephan@Spy said:
Ik mis een links achter wiel. Je zou hem toch net moeten zien. Verder zit er een zwarte vlek op je rechts achter band.

Verder erg netjes gedaan, zou mij niet lukken.

Jij hebt altijd wat te zeiken
 
he marcelinho zeker netjes gedaan man het enige wat ik nog zou veranderen is dat ik em iets lager zou maken maar dat is mijn mening verder nice skills!
 
martijndg said:
he marcelinho zeker netjes gedaan man het enige wat ik nog zou veranderen is dat ik em iets lager zou maken maar dat is mijn mening verder nice skills!


thnx de reden dat ik em nie lager heb gemaakt is dat het achterwiel dan niet lekker uit kwam, de hele vorm is aangepast heb wel een lage versie gemaakt maar vond het er niet egt mooi uitzien
 
Bjeff said:
Zie nergens op de andere foto's ook een achterwiel :+

Deze auto staat hoger waardoor je hem wel zou moeten zien. De rest staat lager en zie je de achtergrond niet meer onder de auto door