Photoshop Contest #1 2006 Mazda Rx-8

MK_GSM

Hengelow!!
Kweet niet of der genoeg animo voor is mja k denk laat k t weer is proberen:D
Regels:
- Geen paint creaties.. Alleen serieuze soeps
- Niet jatten
- Eén inzending per persoon
- Niet meer veranderen na inzenden
- Eerste 25 (serieuze) soeps komen in de poll
- NIET met imageshack uploaden en hier posten
- formaat moet minimaal 800x600 gepost worden!!!!!!!

uiterlijke inleverdatum 24 april:)
 

Attachments

  • mazda Rx-8.jpg
    mazda Rx-8.jpg
    132.2 KB · Views: 233
Advertisement - register to remove this

naja ik ga het ook proberen als er iemand nog een spoed handleiding foto shop heeft in het nederlands graag want snap het nog niet helemaal
 
Zoek ff op msn naar: Photoshop Tutorials:) Dan vind je echt een shitload aan hadleidingen enz:D

@ Sandor: nie zeuren want das ook de maat waarin die ingeleverd moet worden en das altijd zo geweest:+;)
 
MK_GSM said:
Zoek ff op msn naar: Photoshop Tutorials:) Dan vind je echt een shitload aan hadleidingen enz:D

@ Sandor: nie zeuren want das ook de maat waarin die ingeleverd moet worden en das altijd zo geweest:+;)

tegen wie moet ik dat dan zeggen op msn :p hehe..
ik snap je.

we zijn opweg :D.
 
MK_GSM said:
Zoek ff op msn naar: Photoshop Tutorials:) Dan vind je echt een shitload aan hadleidingen enz:D

@ Sandor: nie zeuren want das ook de maat waarin die ingeleverd moet worden en das altijd zo geweest:+;)
altijd zo?
hoelang ben jij hier al? :+
ik heb liever dat de foto 3 keer zo groot is voor afwerking,
dan pas kan je goed shoppen.
maar jij moet het uiteraard weten. ;)
 
Kzal der nie teveel op happen mja ik ben hier al een tijdje langer als jou;) en als het je niet aanstaay dan doeje toch niet mee met deze foto?;) Nu ONTOPIC!
 
ik heb hier nl versie 5.5 nog liggen (photoshop)

maar ik snap er de balle van :X en al die tutorials wordt ik ook niet vrolijk van.
 
Jeeh +ralf+ heb ook wat geknutseld :+

resolutie was wel btje klein :X maja...

er kan nog meer gebeuren, maar geen zin meer +pippi+

10615480679.jpg
 
Last edited:
Renz P. said:
Die is wel nice!

[vond ik wel een quote waard]

Kvind die van jeffrey mooier.
Deze velgen lijken niet goed te staan, en hij is behoorlijk misplaatst op deze achtergrond:)
*tip* breng wat reflecties aan de getrouw zijn aan de nieuwe achtergrond:)+pippi+
 
BaasB said:
Kvind die van jeffrey mooier.
Deze velgen lijken niet goed te staan, en hij is behoorlijk misplaatst op deze achtergrond:)
*tip* breng wat reflecties aan de getrouw zijn aan de nieuwe achtergrond:)+pippi+


Ik als photoshop noob vind dat uitknippen al heel knap +pippi+
 
Back
Top