Photoshop Autotuning Contest Nr.13 Nissan Z350

derGomez

That's me
{8CCCC3CB-1758-4F3C-BCDD-1973622AA67F}.jpg

Okey, de nieuwe pic is deze week een Nissan 350Z.
Maak er wat moois van en post jou visie van deze auto.

Er mag één inzending per persoon ingezonden worden en je hebt tot vrijdag de tijd.

Het plaatje mag niet kleiner zijn dan 800x600.

Advertisement - register to remove this

Vass mocht willen dattie mod was :P

maare wat valt hier nog aan te verbouwen? de 350z is gewoon af... zo'n supervette wagen!

Originally posted by Boeie

maare wat valt hier nog aan te verbouwen? de 350z is gewoon af... zo'n supervette wagen!

totall agree :)

waarom geen makkelijkere auto's, lancia delta, sunny gti-r, impreza, skyline, supra

Originally posted by Boeie
Vass mocht willen dattie mod was :P

tja een vette wagen NOG vetter maken is toch ook een uitdaging :p

He man ! We gaan niet lopen klagen heh ! :P
Beter houden we deze, ik ben er namelijk al mee bezig en hij is bijna af :D

Mischien alleen nog wat vlammen erop en dan issie, naar mijn idee,
wel klaar om de meeste stemmen binnen te slepen }) :+

[edit] ps. Vassago wees me op een tikvout :rolleyes: :P

heb je een dikke bak en sponsor je een scootersite:P...

nee zonder dollen vette bak, maar dat is ie standaard al zoals al meerderen hebben gezegd

Ik ben het met je eens. Het is al een vette bak, je kan er wel wat naar je eigen smaak aan toevoegen, maar je maakt hem al snel lelijker dna mooier.
Nu ff een amateursvraagje, hoe verchroom je dingen?

het kan wel

http://www.photoshopchop.com/gallery/details.php?image_id=249

Om het echt mooie te krijgen moet je even oefenen, maar de techniek is niet zo heel lastig..
maak een gradient map van grijstonen, en daarna de curves aanpassen
(image/ajustment/curves) en met de lichtinval spelen natuurlijk.

.....

Als je goed oefent met de lichtinval, blurring, gradient maps en de curves wel ja.. om het effect echt goed te krijgen moet je wel de techniek goed beheersen.. duur even, maar dan heb je ook wat.
En zoals je ziet aan de voorbeeld foto, rechts onderin bij de achterbumper, is het een layer over het origineel heen, beetje faden ook, gewoon erg veel ermee spelen en dan kom je er we

maar dan weet je nog niet echt hoe het moet :)

yup, veel wijzer wordt je hier niet van. Maar als ik het geod begrijp moet je de techniek goed beheersen die hier niet staat uitgelegd.

Back