Erwin. Well-Known Member 17 July 2003 #42 Afwachten tot iemand een nieuwe auto uitkiest en iedereen daarmee akkoord gaat
Yasuni for race Floriz 18 July 2003 #43 Glenn is de winnaar denk ik zomaar dus het wordt tijd voor een nieuwe wagen om te soepen...
Glenn Design 23 July 2003 #48 ok.. ben weer thuis van vakantie zo te zien ben ik de winnaar gevolgt met een zeere goede 2de plaats. wie post de volgende contest ?
ok.. ben weer thuis van vakantie zo te zien ben ik de winnaar gevolgt met een zeere goede 2de plaats. wie post de volgende contest ?
Remon_dna zonder DNA, met Clio 25 July 2003 #54 Ik ben een poosie afwezig geweest, maar ik ben er weer. Lijkt jullie een Peugeot 307 niet mooi om te shoppen??? Deze leek me wel vet, alleen dit is ff een klein gemaakte foto, origineel is iets van 800x600. Mij lijkt deze wel vet om te tunen.
Ik ben een poosie afwezig geweest, maar ik ben er weer. Lijkt jullie een Peugeot 307 niet mooi om te shoppen??? Deze leek me wel vet, alleen dit is ff een klein gemaakte foto, origineel is iets van 800x600. Mij lijkt deze wel vet om te tunen.
A-Bizar - 26 July 2003 #59 beetje telaat misschien maar ik heb ook op jeroen gestemd. masterlijk zo'n fantasie. heerlijk gewoon.
beetje telaat misschien maar ik heb ook op jeroen gestemd. masterlijk zo'n fantasie. heerlijk gewoon.