Photo contest

Onderwerp?

  • sport

    Votes: 8 28.6%
  • stilleven

    Votes: 4 14.3%
  • landschap

    Votes: 6 21.4%
  • architectuur

    Votes: 10 35.7%

  • Total voters
    28
  • Poll closed .
Ok Bij deze wil ik 31 Oktober als einddatum bevestigen.

Onderwerp: architectuur

Inzenden kan vanaf vandaag in dit topic, 30/31 oktober maak ik een nieuw topic aan waar alle foto's onder elkaar komen te staan. En daarbij komt ook een poll zodat de top 3 eruit gehaald kan worden.

Have fun en maak er wat van :)

Ps: als je al bijvoorbeeld een geschikte foto hebt kan deze ook ingestuurd worden, het is niet zo dat je ''speciaal'' voor deze contest nu een foto moet gaan maken. Maakt het misschien net wat toegankelijker en makkelijker om mee te doen.
 
dan moet ik me toch maar eens snel gaan verdiepen in men camera..
Op auto ben ik niet altijd zo tevreden..

Iemand gewoon wel wat tips waar je op moet letten ?
 
Kut, lees het nu pas.. zou betekenen dat ik morgen nog ff wat moet fixen.. Gaat hem wss niet worden.. En anders zien jullie het hier wel :+
 
Inzending van Anne:

2euqudw.jpg


Btw jammer dat er zo weinig inzendingen zijn.. volgende maand pak ik het anders aan :)
 
Yea, weinig tijd he.. en ik denk er gewoonweg niet aan. Jammer dat ik m'n camera niet mee heb, moet nog naar Haarlem, had daar misschien wel wat kunnen schieten. Naja, nog maar even zien.
 
Ik wist niet eens dat er een contest werd gehouden. Op deze manier is het niet echt heel duidelijk namelijk. :)

Beter een los topic met daarin de regels, onderwerp en de inzendingen imo.
 
Mijn inzending, te laat maargoed

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=24999&stc=1&d=1226843395[/ir]
 
Last edited:
Back
Top