Photo contest

Onderwerp?

  • sport

    Votes: 8 28.6%
  • stilleven

    Votes: 4 14.3%
  • landschap

    Votes: 6 21.4%
  • architectuur

    Votes: 10 35.7%

  • Total voters
    28
  • Poll closed .

Pepijn#205

Well-Known Member
Hallo mede fotografen/forummers,

Leek me wel weer eens leuk om een photo contest te houden, mocht er genoeg animo voor zijn wil ik dit elke maand terug laten komen. Nu zijn het nog makkelijke onderwerpen maar later kan je bijvoorbeeld ook alleen een woord zoals ''boosheid'' krijgen om daar een foto voor/bij te maken.

Ik heb (geprobeerd) een poll bijgevoegd zodat er eerst gestemd kan worden welk onderwerp het leukst is.

Sport-stilleven-landschap-architectuur

Ben je fotograaf, of is het alleen je hobby? spiegelreflex of kleinbeeld/compact?

Maakt allemaal niet uit, het gaat om het beeld :)

Voor vragen mbt techniek ed verwijs ik je naar het fotografie topic.

Mvg Pepijn Q.
 
Advertisement - register to remove this

met of zonder bewerking ?
ik kan wel foto's maken maar ben echt niet handig genoeg met photoshop om hem super "geil" te maken
 
HDR fotografie uitsluiten van deelname vind ik een leuke toevoeging aan de "regels".

Misschien een leuke toevoeging aan de onderwerpen: Herfst/close-up.
De onderwerpen iets specifieker spreekt me wat meer aan om eerlijk te zijn. Hier kan je écht alle kanten mee op. :P
 
Leuk idee,
foto's bewerken tsja, ik doe het nooit eigenlijk, dus ik heb liever dat het niet mag, maar wie gaat het controleren..
 
Ik vind dat je je gemaakte foto wel gewoon mag bewerken, ook HDR is toegestaan. HDR ziet er over het algemeen toch niet uit :P

Waar je het mee bewerkt qua programma maakt niets uit natuurlijk.

En een bewerkte foto's hoeft niet altijd beter te zijn.

Duss bewerken is toegestaan.
 
Helaas, de camera is 5 weken weg, dus zal wellicht niet voor de deadline de foto kunnen inleveren. heb wel een ixus, maar dat is natuurlijk wat minder. Maargoed wacht de datum wel even af.
 
Back
Top