This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

phantom al 2maande stil staan!!

Status
Not open for further replies.

JLC--Phantom

Well-Known Member
70cc EVO
17,5 mm carb (102 sproeier)
12 penn krukas
Malossi vario
Hebo koppeling
Nieuwe koelvloeistof

Mijn scooter staat al 2 maanden nu stil door een probleem waar ik nog steeds niet achter ben gekomen.

1e Mijn scooter viel uit toen ik 15 per/u reed en was daarna niet meer aan te krijgen.
-Hij ging niet eens meer ff aan.
-Na 5 weken had ik vervangen:
*Vacuumpomp
*Slangetjes
*Nieuwe bougie (race)
*Nieuwe bougiedop (champion)

-Daarna had ik benzine gegooid in mijn gasschuif en toen kicken. Daardoor kwam er na 5 weken weer is eindelijk geluid eruit.

2e Hij loopt nu voor 10 seconden en stotterd ff en loopt dan nog 1 sec en valt dan uit.

Ik ben erachter gekomen dat ik een warmloper heb gehad. Maar er zat gelukkig maar 1 kras in, die niet diep is dus ik kan gewoon doorrijden.
Ik kreeg een warmloper doordat van diegene waarvan ik hem gekocht heb er water als koelvloeistof erin had gedaan.

-->mijn carb die blaasde eerst en daarna membraam plaatjes omgewisseld nu gaat ie dus wel aan daardoor, maar als ik filter eraf haal zie je de benzine eerst naar buiten gesproeid worden en daarna naar binne gezogen.

vraag--> nieuwe membraam plaatjes of is het toch iets anders ?

thnx voor alle tips!!
 
nog niet 1 mm die kras echt helemaal niks
ik heb aan iemand gevraagd(die verstand van heeft) of me zuiger moest ervangen...
maar dat hoeft niet en heeft gelukkig ook geen gevolgen op prestaties.
Met deze sproeier reed hij daarvoor ook dus waarom dan een kleinere ?
 
Status
Not open for further replies.