peugot fox

sletje

Well-Known Member
ga peugeot fox kopen van 3 jaar oud met 18 100 km's, uitlaat is erg roest dus veronderstel slecht onderhoud, voor 200€, is dit interessante aankoop? zou er daarna een gianelli onder steken, liefst deze :
http://www.dejager-scooters.nl/scooters/enter.html?target=UitlatenGianelli.html
wil in totaal iets van een 100-200 euro aan geven (zonder aankoopprijs), dus wat zou ik het beste allemaal veranderen?zodat ik pak aan 150€ zit, dan kan ik die 50€ aan kleine herstellingskes hangen, ofzo, graag wat tips, hoe zou jij het aanpakken?(liefst grondig uitlegge, ben beetje nieuw bij brommers)

yo thx
btw zou rond de 90-95 wille rijde, en liefst er toch een afstelling op steke, yo
 
Advertisement - register to remove this

is dit TE veel? zou er toch nog paar jaarkes mee willen rondsjeezen, natuurlijk moet ik dingen ondertssn vervangen, maar dat neem ik erbij, tenminste als dit bedrag aanneemelijk is. thx
yo
 
Zelf heb ik ook die Gia SP5 onder me Fox zitten. Beste uitlaat wat ik ooit voor de Fox heb gehad.

Maar wat ook een must is voor Fox is een andere vario. Ding is gewoon een begrenzer. Als je geen complete nieuwe vario erin wilt zetten, koop dan op z'n minst 'n zogenaamde bolklep voor in de vario. Voor de rest nog wat prutsen met de sproeier en de luchtfilter en je kunt toch al de 80 gaan halen.

En €200 is natuurlijk niet veel, op de metertjes na zou het wel een leuke koop zijn, maar ik denk wel dat je de eerste paar maanden toch veel dingetjes aan het vervangen komt.
 
Dat weet ik wel zeker, aangezien de uitlaat idd roestig is, is er meestal ook niets aan andere dingen gedaan (cilinder, vario bla bla bla)

Ik zou zeker wel proberen wat van de prijs af te krijgen, aangezien er wat achterstallig onderhoud is denk ik...

Proberen of je de prijs tot 125 euri kan laten zakken..

Succes! ;)
 
Ik heb zelf een wallaroo maar zo n gianellie sp5 uitlaat schijnt het heel goed te doen een wallaroo zal er 80 mee moeten rijden std en een fox dus nog harder heb zelf een omega uitlaat van een fox eronder en de kerel waarvan ik die kocht had een fox en die ging std 90 en trok niet op andere rollen auto wheelies en ging 75. Dus als je goedkoop uit wilt zijn alleen andere uitlaat a 110 euro en een goedkoop vario tje 40 euro en dan heb je je 50 nog voot etc:p succes ermee
 
Maar wat schijnt is dat de Homoet het beste erop doet kwa snelheid alleen trekt hij wat minder.

Maar over het algemeen is de Giannelly pijp wel het beste, of je moet een Ninja Warior aanpassen danwel de flens uitvijlen <- hier ben ik mee begonnen alleen heb mn blok nog niet klaar dus heb het nog niet getest op mn 70cc of 50cc
 
Maar wat schijnt is dat de Homoet het beste erop doet kwa snelheid alleen trekt hij wat minder.

Maar over het algemeen is de Giannelly pijp wel het beste, of je moet een Ninja Warior aanpassen danwel de flens uitvijlen <- hier ben ik mee begonnen alleen heb mn blok nog niet klaar dus heb het nog niet getest op mn 70cc of 50cc.

bezoek anders http://www.fox-tuning.com/
 
Back
Top