peugeot vivacity 50cc 2t

Damian131

New Member
Hi Goeiemiddag ik heb een vraagje over mijn peugeot vivacity 50cc 2t als ik me blok warm heb gereden en ik trek op klinkt er een soort getril vanuit me carter kap. mijn vraag is dus door wat komt dit? ik zelf wil de trek en drukveer vervangen (weet nog niet welke er nu al inzitten) en ik wil nieuwe rolletjes denk zelf 8,5 en 8 gram rolletjes erin. ik zou graag willen weten of iemand dit probleem ook kent?
 
Advertisement - register to remove this

Hi Goeiemiddag ik heb een vraagje over mijn peugeot vivacity 50cc 2t als ik me blok warm heb gereden en ik trek op klinkt er een soort getril vanuit me carter kap. mijn vraag is dus door wat komt dit? ik zelf wil de trek en drukveer vervangen (weet nog niet welke er nu al inzitten) en ik wil nieuwe rolletjes denk zelf 8,5 en 8 gram rolletjes erin. ik zou graag willen weten of iemand dit probleem ook kent?
Miss zit je kickstarter los op je rondsel of halfvast en dan treilt ie tegen je carterkap alleen dit lijkt me koud net zoveel als warm!
 
Heb je dat helemaal zelf verzonnen? Maakt mij niet uit verder was maar een tip he. Maar als je motorblok warm word gaat niet ineens je koppeling trillwn hoor
Merk dat hij het bij koud ook het doet had hiervoor het niet opgemerkt.
Enig idee trouwens wat een goeie setup is?
Zit nu:9gr rollen , rode drukveer en gele trekveertjes wat zou ik erin moeten zetten om hem mooi in 1 keer te laten door trekken?
Bedankt nog
 
Merk dat hij het bij koud ook het doet had hiervoor het niet opgemerkt.
Enig idee trouwens wat een goeie setup is?
Zit nu:9gr rollen , rode drukveer en gele trekveertjes wat zou ik erin moeten zetten om hem mooi in 1 keer te laten door trekken?
Bedankt nog
foto maken van je koppeling met zicht op de trekveren.
 
Back
Top