Schema Peugeot vivacity 4 takt gezocht bwj 2008

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Kijk de spannings regelaar eens na...

Heb dit probleem eens gehad op het oude model vivacity.. Zelfs de koplamp ging knipperd te werk..
Heb een nieuwe spannings regelaar toen geplaatst en probleem was verholpen.
 
In eerste instantie wil ik NIET meer antwoorden ... i.v.m sommige reden .. ( Kwal van een Eurokit / beet weter ) ..maar ja ....
..Trek de stekker van je Cockpit / Teller huis eens los , spuit de Cockpit / Tellerhuis en stekker in met Contact Cleaner , blaas deze na enige tijd droog , en monteer de stekker , en kijk goed of het Rubber goed aansluit aan de Cockpit / Teller huis ....... is een Peugeot kwaal.
 
Last edited:
@ Brute-force kan je misschien ook normaal reageren zonder mij een Kwal te noemen.. Dit soort uitspraken worden hier niet op prijs gesteld.. Anders ga je maar lekker naar je eigen forum, als je je zelf zo moet gaan verlagen).. Neem aan dat je een volwassen man bent met een volwassen gedrag.. Gedraag je er dan ook na.. Anders kan je maar beter weg blijven hier als je kinderlijke opmerkingen tegen mij gaat maken.. En ik ga je niet meer blijven waarschuwen, want straks is het voor je voorbij als je zo door blijft kloten..

Ik kan overigens alles in zien wat je typed, je verwijderd ect... Dus ga vooral zo lekker door..

Probeer eerst maar eens aan je Nederlandse taal te werken, want een beet weter bestaat niet eens.
Dat heet een beter weter.. Overigens grappig dat een 17 jarige scholier de baas wilt spelen over een 35 jaar oude persoon.. Maar je zal vast wel met jezelf in de knoop zitten.. Probeer het riagg eens, misschien dat ze je kunnen helpen.


Ontopic:

Dat schema dat je zoekt, vind je in dit boek:

mini-rgbhr_5751.jpg


Of eventueel in een werkplaats handboek..
 
Ik heb nix ge edit en of verwijderd , maar sinds jij denkt iets te vertellen heb op dit Forum jaag je meerdere mensen in het Harnas , door jou Irritante antwoorden en je beter advies in jou ogen ,meerdere kunnen dit be amen , misschien moet Bas eens ingrijpen , door jou Terror Regime gaat dit Forum ten onder , maakt mij niet uit hoor ... alleen jammer dat er straks geen 1 Nederlands Scooter Forum Actief is , en Members uitwijken naar oa Engelse Forum`s die wel actief zijn , ( zal geen namen noemen , maar veel Members van Scooter-Freaks punt NL zijn daar al actief.
 
Ik vraag je alleen om niet te gaan schelden.. Doe je dat toch dan heb je een probleem.

Waarom jaag ik je in het harnas, je doet dat schelden toch uit je zelf. Dat komt niet van mij..

Je mag op elk forum overal komen waar je maar wilt.

Mijn antwoorden zijn iritant? Nee jou gedrag op dit forum is behoorlijk iritant.
Zonder een moderator hier, word het hier een chaos.. En dat was het al toen er geen moderator er meer was.. Misschien moet je eens de forum regels eens goed lezen, voordat je eraan gaan deelnemen.

Er word op ze minst verwacht dat je met gepast gedrag op dit forum deelneemt.. Als dat moeilijk voor je is, dan is er misschien een plaats elders.

Het meeste werk dat heb ik toch zelf gedaan (allemaal berichten die verkeerd stonden die ik allemaal gesorteerd hebt in de juiste categorieen.. (stonden allemaal in de general chat) (en dat waren er een hoop) En niks ten af gunste van Bas.. Ik snap dat hij niet altijd hier kan zijn.. Maar de vorige moderators hebben er wel een potje ervan gemaakt.
 
Ik had je geen Kwal mogen noemen .. mijn Excuus ,, is niet netjes , en is tegen de Forum Regels ... maar jou gedrag ( en ik ben niet de Enige ) zit mij ( en anderen ) niet lekker .

BTW.... Waarom kan ik geen Prive berichten meer verzenden ?????
 
Excuus aanvaart, maar ik heb niks met je Prive berichten gedaan.

Overigens heb ik vandaag toch nog geprobeerd om de olie in me benzine tank te schudden.. Mah dat was echt niet te doen..(ja ik had hem van de middenbok afgehaald)
 
Waarom is plots mijn antwoord verwijdert ??
Prive berichten heb ik geen vat op maar hier in dit draadje mis ik wel degelijk wat.
Is dit de normale gang van zaken hier op het fora of wat ??

@ Eurokit: vanwaar deze extreme actie ??

En dan nog even buiten het feit dat men mij niet op de hoogte stelt daarvan !!
Blijkbaar gebruikt men topic's van anderen om een punt te maken...
Elders op het forum is daar ook al sprake van dus...?

Mocht dit de normale gang van zaken zijn hier op sfn is het voor mij ook direct klaar en zal ik mijn lidmaatschap hier niet verlengen maar gelijk exit gaan !
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top