Peugeot vivacity 2 takt

eddyviva

New Member
Beste lezer ik heb laatst een vivacity 2takt opgehaald en het heeft een paar probleempjes als die stilstaat gaat ie heel moeilijk op zn toeren en van zijn plek voor de rest rijdt die wel redelijk maar om te beginnen hoe kan ik dat probleem verhelpen voorlicht doet t soms wel soms niet achterlicht doet t altijd knipperlichten doen t ook niet
 
Advertisement - register to remove this

Zou hem eerst een beurtje geven , en carb reinigen verse olie en benz . Voorlicht zal dan een los contact zijn , en knipperlichten zul je door moeten meten met een multimeter. ( spanning op automaat ,lampjes heel , schakelaar goed ?)
 
Zou hem eerst een beurtje geven , en carb reinigen verse olie en benz . Voorlicht zal dan een los contact zijn , en knipperlichten zul je door moeten meten met een multimeter. ( spanning op automaat ,lampjes heel , schakelaar goed ?)
Jawel alles lijkt goed carb schoonmaken ga k nog doen, heb m volgetankt en nieuwe olie erin gedaan aan de voorkant zaten een paar losse kabels dat wel dat is kwestie van kappen loshalen
 
Ik zou alles gewoon los halen en na kijken,
de cilinder en zuiger bekijken, de carb, de vario, koppeling, vsnaar,
membraan en plaatjes, spruitstuk, de keerringen na kijken,
en er na alle pakkingen en de dingen die je eventueel vervangen moest vervangen.

Ik weet niet hoe al die onderdelen er uit zien in je blok vanaf hier,
dus wat dat betreft kan ik geen passend antwoord geven.
Zoals boven , ik zou alles na kijken want dat is de enigste manier om te weten wat er aan de hand is.
 
Ik zou alles gewoon los halen en na kijken,
de cilinder en zuiger bekijken, de carb, de vario, koppeling, vsnaar,
membraan en plaatjes, spruitstuk, de keerringen na kijken,
en er na alle pakkingen en de dingen die je eventueel vervangen moest vervangen.

Ik weet niet hoe al die onderdelen er uit zien in je blok vanaf hier,
dus wat dat betreft kan ik geen passend antwoord geven.
Zoals boven , ik zou alles na kijken want dat is de enigste manier om te weten wat er aan de hand is.
Ik heb nou nog een viva mn daily en remlicht deed t opeens niet meer gaat om een versie met digitale teller mijn elektrische start voorlamp alleen grootlicht achterlamp doen het maar remlicht en knipperlichten doen t niet wat kan ik doen accu is goed en alles erop aangesloten
 
Back
Top