Peugeot viva trekveren

Sirghy wi

New Member
Hoi ik heb een peugeot vivacity met een 70cc dr malossi kop yasuni r uitlaat 21mm mezoly carb met een twin air box filter mezoly race koppelings huis en mezoly race afstelbare koppeling met rode trekveren
Mijn probleem is dus als ik elke keer zwaardere trekveren erin zet rijd hij steeds 5km zachter hoe krijg ik hem weer sneller?
 
Advertisement - register to remove this

Dan denk ik eerder dat het in de drukveer - rollen afstelling iets niet goed zit,
want de trekveren zorgen enkel er voor wanneer de scooter op trekt.

Ik zou zelf beginnen met het monteren van een Malossi gele drukveer en van daar uit de rollen af stellen,
ik weet niet wat je er nu in hebt zitten .

De Mezoly carb is ook niet echt handig af te stellen of op een vagere manier dan bv een Dellorto,
en vooral met een powerfilter op de laagtoerige dr70.
 
Dan denk ik eerder dat het in de drukveer - rollen afstelling iets niet goed zit,
want de trekveren zorgen enkel er voor wanneer de scooter op trekt.

Ik zou zelf beginnen met het monteren van een Malossi gele drukveer en van daar uit de rollen af stellen,
ik weet niet wat je er nu in hebt zitten .
Alles wat er in zit staat op de post ik heb rond de 8 gram rolletjes erin nu
 
Mezoly Carb er af , en een echte kopen , 19mm is max , drukveer wit , trekveren wit , Rollen Max 6 gram
Power Filter is ook waardeloos , beter STD Luchtfilterbox er op monteren ,,, het is immers GEEN Race Monster .
 
Toeren verloop in het begin goed , dan een Dip ... Drukveer.
Ik zeg zomaar wat ... ik heb er Nul Comma Nul verstand van .
Maar ... alles moet samen vallen / kloppen ... Vario / Rollen / drukveer / spiebaan van de koppeling ...Voorontsteking / en of ver vervroeging`s spie / gasnaald / Sproeiers/ Uitlaat ... etc ect ... gaat veel tijd inzitten ,
@vandeweg en ik zijn al maanden bezig om een Dikke Runner op snelheid te krijgen ... soms .. is het zo gebeurt , soms ben je Enige tijd bezig .
 
Last edited:
Toeren verloop in het begin goed , dan een Dip ... Drukveer.
Ik zeg zomaar wat ... ik heb er Nul Comma Nul verstand van .
Maar ... alles moet samen vallen / kloppen ... Vario / Rollen / drukveer / spiebaan van de koppeling ...Voorontsteking / en of ver vervroeging`s spie / gasnaald / Sproeiers/ Uitlaat ... etc ect ... gaat veel tijd inzitten ,
@vandeweg en ik zijn al maanden bezig om een Dikke Runner op snelheid te krijgen ... soms .. is het zo gebeurt , soms ben je Enige tijd bezig .
Nee klopt dit is ook een heel project van binnen en buiten moet veel aan gedaan worden en soms weet ik het zelf ook niet meer ik zit meer met de vario en de koppeling af te stellen nu
 
Back
Top