Peugeot v clic 2009

Jans1987

New Member
Hallo,

Ik heb gister een Peugeot v clic 2009 opgehaald.
Alleen de knipperlichten knipperen niet maar branden continue. Wat zou dit kunnen zijn? Zou het de relay kunnen zijn? Zoja waar zit deze?

Groetjes Jans
 
Advertisement - register to remove this

Alleen de knipperlichten knipperen niet maar branden continue.
Kan inderdaad het relais zijn maar het kan ook dat de vorige eigenaar ipv gloeilampjes, ledjes erin heeft gezet.
Ledjes trekken veel minder stroom en continue branden is dan het gevolg.
 
Zeggen niks aan de lampjes te hebben gedaan
Kon ook niet anders want ik heb net even in het schema van de V-clic gekeken en deze heeft een 3-polig relais, dus dit is ook geschikt voor LED.

Wat ik wel even voor de zekerheid zou doen, is even controleren of je tussen de zwarte draad en de zwart/witte draad van het knipperrelais de accuspanning meet en of de accuspanning in orde is.
Want het zou jammer zijn als je een nieuw relais koopt en er klopt dan iets niet met de bedrading.
 
Kon ook niet anders want ik heb net even in het schema van de V-clic gekeken en deze heeft een 3-polig relais, dus dit is ook geschikt voor LED.

Wat ik wel even voor de zekerheid zou doen, is even controleren of je tussen de zwarte draad en de zwart/witte draad van het knipperrelais de accuspanning meet en of de accuspanning in orde is.
Want het zou jammer zijn als je een nieuw relais koopt en er klopt dan iets niet met de bedrading.
Hoe doe ik dat precies?
 
Back
Top