Ik heb een Speedfight 4, 4takt uit 2016 waarvan de knipperlichten niet werken. Als ik de schakelaar op het stuur bedien, beide links als rechtsaf dan gaan de lampjes op het dashboard wel (snel) knipperen en piepen. Als ik het dashboard overbrug en span zet op de draad (stekker printplaat) die naar de linker of rechter knipperlichten gaat dan branden de lampen wel. Ik heb de scooter gekocht met een kapotte accu elektrische starter het niet deed. Nadat er een nieuwe accu in is gezeten was dit probleem verholpen. Ik heb alle schoongemaakt en zelfs een nieuwe massa gelegd.
Wie heeft dit probleem eerder gehad? Ik kan hier op internet niks over vinden, ook geen goed elektrisch schema.
Ik kan een los knipperlicht relais effect maar dan blijven de lampjes en het geluid op het dashboard nog ergerd snel gaan. Een nieuw dashboard is ook best prijzig en misschien is het iets kleins dat ik over het hoofd zie.
Is wat ik aanwijs op de printplaat het knipperlicht relais? hier komt wel het geluid uit.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Wie heeft dit probleem eerder gehad? Ik kan hier op internet niks over vinden, ook geen goed elektrisch schema.
Ik kan een los knipperlicht relais effect maar dan blijven de lampjes en het geluid op het dashboard nog ergerd snel gaan. Een nieuw dashboard is ook best prijzig en misschien is het iets kleins dat ik over het hoofd zie.
Is wat ik aanwijs op de printplaat het knipperlicht relais? hier komt wel het geluid uit.
Alvast bedankt voor het meedenken!