Peugeot speedfight 3 electro

Rickgs708

New Member
Beste lezer,
Van de week ben ik met mijn peugeot speedfight 3 naar stage gereden. Ik reed over een treinspoor overgang en hoorde een flinke tik. Vervolgens sloeg mijn dashboard op hol. De scooter loopt zo'n 65, op de teller rijdt hij nu 199. De kilometerstand vliegt omhoog. Zelf denk ik dat er iets met de zekering aan de hand is
Maar heb geen verstand van scooters. Is er iemand die raadt weet met dit probleem?

Info over de scooter
- peugeot speedfight 3 4 takt
- bouwjaar 2014
- km stand ongeveer 20.000
 
Advertisement - register to remove this

Zelf denk ik dat er iets met de zekering aan de hand is
Dat denk ik ook niet...

De scooter loopt zo'n 65, op de teller rijdt hij nu 199.
Niks aan doen joh, mensen geven veel geld uit om hun scooter een beetje harder te laten rijden.
Die van jouw rijdt door enkel over een spoorwegovergang te rijden ineens 135 kmpu sneller.
Misschien kun je de tuners hier op het forum een hint geven waar deze overweg ligt.












Maar alle gekheid op een stokje, kijk je snelheidssensor na, daarvoor moet je wel even door de knieen!
 
Dat denk ik ook niet...


Niks aan doen joh, mensen geven veel geld uit om hun scooter een beetje harder te laten rijden.
Die van jouw rijdt door enkel over een spoorwegovergang te rijden ineens 135 kmpu sneller.
Misschien kun je de tuners hier op het forum een hint geven waar deze overweg ligt.












Maar alle gekheid op een stokje, kijk je snelheidssensor na, daarvoor moet je wel even door de knieen
Post automatically merged:

Bedankt voor uw reactie, het probleem is dat alle electra op hol is geslagen. En de benzine ineens weer is gevuld en dan ineens weer leeg
 
Ah oké, in je eerste post had je het alleen over je km-teller/snelheidsmeter.

En de benzine ineens weer is gevuld en dan ineens weer leeg
Gevuld is geen probleem, ineens leeg is lopen. ;)

Zit je elektrische zekering nog goed in de zekeringhouder want ik heb gewoon het idee dat de boordspanning elke keer onderbroken wordt of in elkaar kukelt..
 
Ah oké, in je eerste post had je het alleen over je km-teller/snelheidsmeter.


Gevuld is geen probleem, ineens leeg is lopen. ;)

Zit je elektrische zekering nog goed in de zekeringhouder want ik heb gewoon het idee dat de boordspanning elke keer onderbroken wordt of in elkaar kukelt..
Bedankt voor uw reactie, ik ga meteen actie ondernemen. Weet u toevallig waar die zekering zit? Heb er niet heel veel verstand van
 
Euhhh ... Beetje laat Sparky ...... (Datum ).
Bij Speedfight 3 slaat de Cockpit op hol als :
Accu kapot is
Spanningsregelaar kapot is .
Km Teller kabel kapot is (kabelbreuk ,aandrijving gaat van Mechanisch naar Digitaal).
 
Back
Top