De CDI zelf kan je niet ontgrenden, je kan wel een "begrenzer" kopen, ik heb er zelf eentje van begrenzer.nl gekocht, hij loopt nu ongv 10.000 toeren en top is nu 87 km/h. Ik heb zelf alleen die begrenzer en 6.5g rolletjes gekocht en hij loopt perfectHallo,
Ik heb een Peugeot speedfight 3 4t en daar heb ik nu een polini vario kit in gezet en de vario ring eruit maar hij gaat niet harder dan 40...
Ik heb mij laten vertellen dat ik een grotere maat sproeier erin moet zetten en de cdi ontgrenzen kan iemand mij vertellen welke maat sproeier ik moet hebben en hoe ik de cdi ontgrens
Kan die cdi niet gewoon doorgezaagd worden zoals bij piaggio?
top dankjewelDe CDI zelf kan je niet ontgrenden, je kan wel een "begrenzer" kopen, ik heb er zelf eentje van begrenzer.nl gekocht, hij loopt nu ongv 10.000 toeren en top is nu 87 km/h. Ik heb zelf alleen die begrenzer en 6.5g rolletjes gekocht en hij loopt perfect
Houd wel even rekening met het bericht van Eurokit. Als blijkt dat jouw scooter een ECU heeft ipv een CDI dan word opvoeren erg lastig en duur.top dankjewel
ik zal erop lettenHoud wel even rekening met het bericht van Eurokit. Als blijkt dat jouw scooter een ECU heeft ipv een CDI dan word opvoeren erg lastig en duur.
In de titel en de eerste post van Serano staat 4-Takt.maar hij is nu 2takt toch?
maar hij is nu 2takt toch?
toevallig heb ik op instagram voorbij zien komen dat hij is omgebouwd naar 2takt dus deze topic kan worden gesloten
Laten we dan het gemiddelde nemen en het een 3-Takt noemen.Hij heeft schijnbaar ook een 2T:
nee 4tmaar hij is nu 2takt toch?