Peugeot prop uit de uitlaat

Tvblijderveen

New Member
Hoi,
Ik heb een vivacity brom uit 2005. Ik heb er een technigas terugloopuitlaat op gedaan. En ik wil nu de prop eruit halen. Maar welke sproeier moet ik erin doen en welke sproeier set is het beste om te halen.

Dankjewel alv
 
Advertisement - register to remove this

Wat is dit voor onzin 4 maatjes is genoeg ik hoefde hem niet een te vergroten aangezien ik van te voren al iets groter had
Ff goed lezen.... staat om te beginnen he wijsneus. En dat het op jou scooter zo was maakt het niet meteen voor iedereen zo.

En die 4 maten die je nu groter moest en de 4 die je waarschijnlijk daarvoor groter was gegaan zijn ook al 8 maten in totaal he dus zulke "onzin" is het niet die ik hier neerzet he
 
Ff goed lezen.... staat om te beginnen he wijsneus. En dat het op jou scooter zo was maakt het niet meteen voor iedereen zo.

En die 4 maten die je nu groter moest en de 4 die je waarschijnlijk daarvoor groter was gegaan zijn ook al 8 maten in totaal he dus zulke "onzin" is het niet die ik hier neerzet he
Er staat bij peugeot en bijna alle peugeot blokjes en carburateurs zijn hetzelfde pik ik was hiervoor 2 maatjes groter gegaan nu 4 dat is 6 inplaats van 20 maatjes scooter hoeft niet te verzuipen in de benzine hoor
 
Er staat bij peugeot en bijna alle peugeot blokjes en carburateurs zijn hetzelfde pik ik was hiervoor 2 maatjes groter gegaan nu 4 dat is 6 inplaats van 20 maatjes scooter hoeft niet te verzuipen in de benzine hoor
Begrijpend lezen blijft toch lastig.
Waar zie je mij het over 20 maten groter hebben?
Maargoed vooral lekker beginnen met 2 of 4 maten groter en er dan snel achterkomen dat het misschien toch te klein is en het spul vast loopt. Nogmaals die 10 maten groter waar ik het over heb is een globaal iets. Liever een te grote sproeier om te beginnen dan een te kleine.

In elk geval goed om te weten dat mn scooter niet moet verzuipen in de benzine. Toch nog wat geleerd vandaag
 
Back
Top