Howto Peugeot Jetforce 70cc

Thijsn2006

New Member
Hallo,

Ik heb op mn jetforce een malossi sport 70cc gezet hij is ook geflowd ik heb er alleen veel problemen mee hij loopt alleen goed op een bougie met korte schagt en hitte graat 7 op een lange schagt met hitte graat 8 gebeurd er niet zoveel en als i wel start met meer dan half gas geen vermogen en knallen ook is de bougie dan wel nat maar voor de rest kleurloos ik rij nu met een korte schagt tomos bougie met hitte graat 7 en één Delorto 19 mm race black replica voor de rest alleen malossi vario gele druk veer gele trekveren en 6 g rollen En een leovince tt handmade en hij topt nu lager uit dat met mn 50 cc en 12 mm carb wat ik ook niet snap ik rij nu max 69 kmh gps terwijl ik met mn 50 cc gewoon dik 80 gps reed wie kan mij helpen? Ik heb ook nog een vid van sproeier 90 met de bougie hitte graad 8 en lange schagt en de 19 mm delorto met polini luchtfilter ik kan de video trouwens niet via hier toevoegen trouwens
 

Attachments

  • IMG_0348.jpeg
    IMG_0348.jpeg
    349.7 KB · Views: 6
  • IMG_0346.jpeg
    IMG_0346.jpeg
    285.5 KB · Views: 6
  • IMG_0347.jpeg
    IMG_0347.jpeg
    343.2 KB · Views: 6
Advertisement - register to remove this

Je afstelling is verkeerd , ik reed met mijn Speedfight 3 LC. ( zelfde blok ) 107.
Malossi Sport Lc
19 mm Dellorto ( een ECHTE, geen Imitatie troep sproeier 74
STD luchtfilterbox
Yasuni R
Malossi Vario Witte Drukveer , Witte trekveren.
Rollen : 4.5 en 4.7 gemixed
NGK Irridium Bougie hittegraad 10.
 
Back
Top