Ik heb afgelopen week een 70cc airsal geïnstalleerd op m’n Peugeot fox netjes in gereden af gesteld maar toen ik hem open trok ging die langzamer als met de standaard 50cc hij gaat 47 tops op gps terwijl alle begrenzers er uit zijn nou zit er een 17,5mm Dellorto op en toen ik die net installeerde ging die ook wat zachter dan toen ik met de standaard carb reed toen ik m’n foxie net had ontgrensd de prop uit m’n sito plus geboord lucht begrenzer der uit paar sproeiertjes omhoog liep die 57 gps
En ik kom er maar niet achter wat het probleem is ik denk zelf dat er een snor vertanding in zit omdat ik zie in andere discussies dat er mensen zijn die de varioring/ plaat er uit halen prop uit de uitlaat halen en dan al 70-80 lopen
Iemand die weet wat ik kan doen om hem wel wat sneller te krijgen want 45 voor een 70cc vind ik wel heel gek
Setup:
Bouwjaar 1999
70cc airsal
5,7g rolletjes
17,5 mm dellorto carb
Standaard cilinderkop
Rode trekveertjes
Gele druk veer
En ik kom er maar niet achter wat het probleem is ik denk zelf dat er een snor vertanding in zit omdat ik zie in andere discussies dat er mensen zijn die de varioring/ plaat er uit halen prop uit de uitlaat halen en dan al 70-80 lopen
Iemand die weet wat ik kan doen om hem wel wat sneller te krijgen want 45 voor een 70cc vind ik wel heel gek
Setup:
Bouwjaar 1999
70cc airsal
5,7g rolletjes
17,5 mm dellorto carb
Standaard cilinderkop
Rode trekveertjes
Gele druk veer