peugeot 17,5 carb op minarelli firefox (horizontaal)

T1m0thy

Well-Known Member
hallo ik heb een probleem ik heb een peugeot carburateur op mijn firefox gezet en nou lekt hij steeds bij dit gaatje benzine

[Ir]http://img245.imageshack.us/img245/4069/img6769w.jpg[/Ir]

dus zo erg dat m;n luchtfilter na een nachtje blank staat

nu is mijn vraag hoe kan dit en moet dit gaatje niet afgesloten zijn ?

setup : dr70
sito + / Bidalot S2r
sproeier 72 - 86 gehad veranderde niks
17,5 carb dus



kan iemand ff vertellen hoe je die foto moet resizen ?
 
Last edited by a moderator:
Advertisement - register to remove this

niemand die me kan helpen ?
vlotter werkt gewoon, alles werkt prima en toch staat m;n lucht filter blank , en ik kan niet anders dan een zij standaart gebruiken omdat de pin nog vast zit in het blok ( kwaaltje)
 
dit is een 17,5mm voor piaggio..

die op een minarelli eigenlijk niet klopt ,de hele sproeier bezetting etc. klopt niet en de stelschroeven zitten aan de verkeerde kant..

verder staat je stationairstelschroef VEEL te ver in , dus er klopt sowieso iets niet...

is het een ECHTE Dell'orto of een imitatie?

als ie overstroomt is dat meestal omdat de vlotternaald niet afdicht ,dit kan komen omdat de vlotternaald niet goed zit of versleten is , of de vlotter is lek..

maar ook komt het veel voor dat de vlotterbak er verkeerd op gedraaid word , waardoor de vlotter vast gaat zitten en dus niet meer af kan sluiten..

de benzinetoevoer sluit dus niet af..

dat gaatje moet gewoon open blijven..
 
ja dat weet ik ook wel ( en hij staat nog niet afgesteld ik heb hem er onderuitgehaald en helemaal uitelkaar gehaald )
ik heb al daar alle schroefjes en sproeiers van een 17,5 voor minarelli gekocht
en dat deed het beter, maar het probleem is denk ik al verholpen
m;n zijstandaard was kapot en daardoor stond ie heel erg schuin, sloot de vlotter dus niet af dus benzine bleef door lekken , midden standaard eronder en het was weg


maar als ik nou nog problemen houd, meschien gewoon ff een oko 17,5 kopen ?
 
Back
Top