Peugeot 103 Blok--->Probleem

AeroxJaguar

Sneller Dan Snel Kan Niet
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, namelijk:

Ik heb een peugeot 103 voor erbij gekocht, nou wil ik hem gaan opvoeren.
Ik heb nu een snorfiets-blokje eronder hangen met een snorfiets cilinder, ik heb ook nog een bromfiets-cilinder maar ik kwam er laatst achter dat als ik de bromfiets-cilinder op mijn snorfiets-blokje zet, gaat hij er maar voor de helft op, en laat de krukas niet meer draaien. Zou je op één of andere manier op dit blokje wel een bromfiets-cilinder kunnen plaatsen door middel van uitvijlen......?

Ik Zou Heel Graag Een Reactie Willen Hebben,

Alvast Bedankt,
Stef
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

hey
zou je misschien beter uit kunnen leggen waarom de brom cilinder niet in het blok kan, MAW, waar knelt ie, is er zichtbaar verschil tussen de brom en snor cilinder, etc. Het zou helemaal mooi zijn als je er een fototje van kan maken.
 
je kunt gewoon imitatie fox cilinders eropzetten, is gewoon hetzelfde . . . so I've heard (correct me if I'm wrong)

uitlaat van fox past ook met beetje ophanging aanpassen. . .
 
Cilinders voor 103 en fox zijn onderling idd uit te wisselen.

Voor 103 bestaan al best leuke uitlaatjes. Houdt voor de uitlaatkeuze wel rekening als je een vario er op hebt zitten, het blok beweegt dan om de snaar op spanning te houden. Lange uitlaten voor 103 hebben daarom een kogelgericht erin verwerkt.
 
Ik deed altijd me voet op de uitlaat, fff naar voren drukken dat ie in de toertjes komt en dan loslaten, doen alle fransen, trekt beter op ;)
 
Back
Top