This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Peter R. de Vries claimt oplossing misdaad zaak N. Holloway

Maar google eens goed op Peter R de Vries... Hij is vroeger zelf ook een flinke jongen in de georganiseerde misdaad geweest, en heeft heel wat bekende "vriendjes" die nu tussen 6-plankies liggen :winner:

Mja zo weet je wel hoe zulke mensen denken.
 

Deze zaak is behandeld door het Belgische hogerecht. en daar wordt nog gewerkt met juryrechtspraak, de afleveringen van Peter R de vries zijn destijds ook in de rechtbank vertoond. Maar wegens gebrek aan bewijs is Wilco I destijd vrijgesproken en Els L is ondanks gebrek aan bewijs door de jury schuldig verklaard.

Een mogelijkheid tot hoger beroep was niet mogelijk. Alleen strafvermindering via het europese hof
 
Volledig voor de producent van het programma. SBS heeft daar verder niks mee te maken, zij kopen het programma ook gewoon van de producent.

Peter werkt in opdracht van Endemol. Kijk maar eens in de aftiteling. Hi heeft het zelf ook gezegd. Alle opbrengsten van de verkoop van het programma gaan naar Endemol. Op conract basis zal hij daar geld aan over houden. Verdere interviews met Peter zijn wel voor zijn zak natuurlijk. En ook daar gaat hij handen met geld aan overhouden.
 
Ik zei voor de grap " straks moet ie nog naar Oprah. " Het is nog waar ook.

Volgens mij gaat Peter na deze uitzending met pensioen
 
daarom is het zo'n k*nkerhond. op geenstijl.nl zag ik een filmpje met een interview met Peter. Wordt er aan hem gevraagd of het klopt dat Peter die maat van Joran heeft betaald voor zn hulp. Zegt Peter; als eerst wil ik even kwijt dat Paul en Witteman Joran hebben betaald voor zijn komst. DAT WORDT NIET GEVRAAGD, asshole. jezus, ik ken die kerel niet eens persoonlijk en hij haalt nu al het bloed onder mn nagels vandaan
 
Dat heb ik ook gezien. Ik snap je punt wel, al snap ik zijn punt ook. Voor niets gaat de zon op. Natuurlijk heeft hij die 'vriend' betaald, je werknemers krijgen toch salaris. En dan vraagt die journalist of dat ten koste gaat van de betrouwbaarheid. Journalisten krijgen toch ook betaald, soms zelfs door instanties waarover ze verslag doen.
 

Ach ja, hij is ze gewoon een stap voor. Ik vind hem ook zo nu en dan een arrogante houding hebben. Maar dat moet nu eenmaal in dat beroep, anders word je onder de voet gelopen. P&W zaten hem ook te fukken door continue in te haken op info dat hij niet wilde vertellen.

Paul? Je hoort toch wat ik zeg? *arrogante kop erbij* Ik vond het wel mooi
 
Kortom, de producent is dus Endemol

Ik vraag me dan weer af of je als gast van Oprah betaald krijgt...
 
In ieder geval hoeft hij weinig kosten te maken. Die worden allemaal vergoed. En als je primeurs/extra informatie e.d. kan leveren krijg je vast ook een leuk zakcentje.
 
Die vergoeding komt wel in orde. Het nieuws van Peter is op het ogenblik groter dan de nieuwswaarde van Oprah. Peter zou dus prima NEE kunnen zeggen. Oprah zit dan zonder verhaal en Peter heeft de extra publiciteit niet nodig. Maar toch denk ik dat hij wel ingaat op een aanbod dat er, mocht oprah hem uitnodigen, zeker tegenover staat.

Aan de andere kant zou het verhaal wat we vanavond te horen krijgen natuurlijk ook grote kul kunnen zijn. Peter heeft zn zakken gevuld. (Slim ingespeeld op de media hype) En kan met pensioen. Weliswaar met een enorm gezichtsverlies. Toch heeft hij er een goed sla'je uit weten te slaan. maar dat verwacht ik niet.