This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Peter R. de Vries claimt oplossing misdaad zaak N. Holloway

Het is jammer dat Peter R de Vries de dood van dat meisje een beetje uitbuit qua publicitieit etc. Ik zou als ouders iig niet erg blij zijn met de sensatieverhalen die door hemzelf op de buis getrokken worden, om zijn programma in en in populair te maken. Disrespect voor de doden

Aan de andere kant, als je zo`n mogelijkheid krijgt om zoveel geld te verdienen, tja, dan moet je weel heel sterk van de principes zijn om zulke bedragen af te slaan uit respect voor een lijk en nabestaanden.

Wat hem wel kwalijk genomen kan worden is dat hij aardig achterbaks is om dat hij zich altijd voor doet als Jezus zonder vleugeltjes.
 
Hij heeft het iig wel eerst aan dr moeder verteld.
En het is denk eerder de overige media die er zo bovenop springt.
(logisch)

En ja , hij lost de zaak op ipv de politie etc. dus mag hij er wat aan verdienen?
We werken allemaal niet voor lucht dacht ik zo.

Anyway, ik zit zo achter de buis en ik ben benieuwd.
 

Ze zaten hem ook wel kinderachtig te fucke vond ik dan... beetje laag niveau. Wel grappig dat ze hem naast die exbokser hadden geplaats (waar Peter ook nog een uitzending over heeft gemaakt)
 
Wat een schijt zender is het ook he... ongelofelijk veel reclames. en dan ook nog die verschrikkelijke reclame over hoe fantastisch SBS6 wel niet is :X

Het is dat ik wel benieuwd ben maar tjonge jongen wat een media spektakel weer