PC systeem

Ik heb op dit moment totaal geen zin om te zoeken....
Waarom SLI? SLI is niet interessant als je later pas wilt upgraden met een 2e kaart. Bijvoorbeeld na een jaar pas, dan is 1 nieuwe kaart vaak sneller.

Misschien kijk in vanavond nog wel ff :) ik draai zelf geen SLI dus verdiep me daar totaal niet in.

Denk dat de Striker Extreme wel wat voor je kan zijn. Hoewel ik voor P35 / X38 zou gaan met 1 enkele kaart.
 
my bad. dan weet ik niet welke het stilste is, de WD of de samsung:+

leuke kast, alleen hoe zit het met de deugenlijkheid van zon ding, beetje goed aan te sleutelen?

Samsung Spinpoints zijn erg stil..
Ik heb zelf een WD Caviar en die vind ik stil genoeg. Maarja had hiervoor een Diamondmax10 en die maken gewoon een pokke herrie :p
 
Ik vind het ook niks, vroegah had ik 2x een 6600GT oid in SLI staan, toen waren dat net nieuwe kaarten, toen kwam de 7900GT etc en ben ik overgestapt naar 1 7900GT en die was al vele malen sneller dan 2x de 6600GT's...

Zo gaat dat nu ook, je kan nu wel om een voorbeeld te noemen: 1200 euro uitgeven aan 2x een 8800 Ultra, maar eind dit jaar, begin volgend jaar komt de 9 serie alweer, en als we nvidea mogen geloven wordt de 9800 al minstens 2x zo snel als 1 8800 ultra! ( 9 serie gaat richting de 1 teraflop! )

+ dat je straks geen hol meer hebt aan de 8 serie, want directX 10.1 staat voor de deur, en de hele 8 serie ondersteunt dit niet!
 
my bad. dan weet ik niet welke het stilste is, de WD of de samsung:+

leuke kast, alleen hoe zit het met de deugenlijkheid van zon ding, beetje goed aan te sleutelen?
Western Digital is veel stiller. Heb ze beide en de samsung maakt toch vaak echt een takke herrie hoor :X
 
Ik heb sindskort 2*500gb Samsung (@SATA2) in mijn pctje hangen (kon ze krijgen voor weinig) en ze maken niet opvallend veel herrie in tegenstelling tot mijn 4*250gb maxtors die lekker ratelen.
Ben er tot nu toe best tevreden mee :) schijfjes zijn ook lekker snel!
 
Back
Top