Past een runner voorvelg in piaggio nrg/typhoon

Sushi180

Member
Ik ben een nrg typhoon aan het bouwen mer hexagon lx blok, nu wil ik er graag runner velgen in monteren achter is dit geen probleem, alleen weet ik niet zeker of de voor velg gast passen

Ik hoop dat iemand mij kan vertellen of dit gaat
En hoe met welke aanpassingen ect

Mvg
 
Advertisement - register to remove this

okee en ik krijg het niet passend in de huidige vork? Heb al 12inch velgen nu erin van een nrg
Post automatically merged:

ik heb ook nog een skr lx voorvork staan heeft iemand enig idee of dit ook kan passen?
 
Last edited:
Als jij de juiste maat kan meten welke busjes er precies nodig zijn om je velg in het midden van de vork te krijgen en je remschijf in je klauw dan is dat ook wel te doen. Maar die busjes maken/uitrekenen is vaak meer werk dan je vork vervangen.

Verder kun je alle vorken in alle frames zo'n beetje passend en goed werkend krijgen.
Maar zo zonder aanpassen is het vaak niet het geval, maar als je die vork toch hebt staan heb je het zo gepast toch?
 
Jaa dat klopt maar liever hou ik de orginele vork erin... ik kan inderdaad wel eens kijken hoe die vork erin past, maar als jij zegt dat het ook kon passen in de orginele doe ik liever dat...
Post automatically merged:

Waarschijnlijk velg laten passen met busjes en een kleinere remschijf erop zetten past die wel
 
Back
Top