past een aerox remklauw op een runner carter?

monstar

monstar
dag beste mensen ik wou even weten of een aerox remklauw ook op een runner carter past aangezien ik makelijk aan een aerox remklauw kan komen en aangezien de remklauw van het runnerblok in een niet al te beste staat verkeerd.
Ik kan het ook niet op meten want ik heb het runnerblok ook nogniet thuis liggen.

Advertisement - register to remove this

als ie op de voorvork van je NRG past, is het 100000% zeker dat het niet op je blok gaat passen, de vorm van de voor en achterklauw is totaal verschillend. Met een beetje logich denken moet je dat lijkt mij wel zelf kunnen bedenken ook :|

Ik verzoek om een abus :)

Originally posted by chezzmo
als ie op de voorvork van je NRG past, is het 100000% zeker dat het niet op je blok gaat passen, de vorm van de voor en achterklauw is totaal verschillend. Met een beetje logich denken moet je dat lijkt mij wel zelf kunnen bedenken ook :|

Ik verzoek om een abus :)

het gaat niet passen, maar dat heeft nix met jou motivatie te maken

Chezzmo nee zo bedoelde ik het niet kijk
ik heb de complete rem set van een aerox liggen
ik heb het hele rem gebeuren van mijn nrg afgesloopt en het hele remgebeuren over gezet aan de voorkant past het dus prima (het remsysteem van de aerox zit dus aangesloten en werkt)
mijn vraag is past een achterremklauw van een aerox op een runner carter ze lijken veel opelkaar namelijk maar ik weet niet zeker of dit ook egt past!

Back