Aerox grill past niet

UndercoverNL

Active Member
Goedenavond, ik heb dus afgelopen week een grill met tnt voorkap gekocht voor men aerox ipv de DMP all in 1 voorkap die ik eerst gebruikte, alleen nu zie ik dat hij voor geen meter past.

Al snap ik daar vrij weinig van want de radiateur en koelvloeistof tank zitten in de weg, terwijl orgineel de aerox er alleen maar watergekoeld is

Als ik hem er op druk / een klein beetje verbuig dan passen de bovenste 2 montage punten wel, maar de onderste komen niet in de buurt van elkaar, of hoort hij maar op 2 punten vast te zitten? Lijkt me niet aangezien die 2 onderste montagepunten niet voor niets op de grill zitten.

Iemand enig idee waarom?

Alvast bedankt!
 

Attachments

  • 20220210_005458.jpg
    20220210_005458.jpg
    142.1 KB · Views: 20
  • 20220210_005513.jpg
    20220210_005513.jpg
    98.2 KB · Views: 16
  • 20220210_005848.jpg
    20220210_005848.jpg
    154.1 KB · Views: 20
Advertisement - register to remove this

Je schuift hem over de zoekrand aan de onderkant en duwt hem dan boven. Zodat de bovenste 2 gaten oplijnen.
Daar stop je 2 Parkers in en draai je half vast.
Dan lijn je de 2 onderste gaten op door hem iets aan te drukken. Dit alles met gepaste liefde/beleid. Parkers erin en half vast.

Nu ga je alle Parkers vast draaien. Tijdens het draaien hou je met een hand de kappen op zijn plek en duw je voorzichtig aan terwijl je de parker vast draait

Het is even een slag die je onder de knie moet krijgen maar dan lukt het je wel.
Met de originele abs kappen kun je wat meer druk zetten. Met after market PPE spul wat minder.

Succes!
 
Je schuift hem over de zoekrand aan de onderkant en duwt hem dan boven. Zodat de bovenste 2 gaten oplijnen.
Daar stop je 2 Parkers in en draai je half vast.
Dan lijn je de 2 onderste gaten op door hem iets aan te drukken. Dit alles met gepaste liefde/beleid. Parkers erin en half vast.

Nu ga je alle Parkers vast draaien. Tijdens het draaien hou je met een hand de kappen op zijn plek en duw je voorzichtig aan terwijl je de parker vast draait

Het is even een slag die je onder de knie moet krijgen maar dan lukt het je wel.
Met de originele abs kappen kun je wat meer druk zetten. Met after market PPE spul wat minder.

Succes!
net ff geprobeerd maar wat ik ook doe de 2 onderste montage punten willen niet op elkaar komen (zie foto). Want hij kan niet verder omlaag, aangezien de kap al over de rand zit en dus niet lager kan Terwijl het montage punt op de grill dus een stuk hoger zit
 

Attachments

  • 20220210_005848.jpg
    20220210_005848.jpg
    154.1 KB · Views: 12
net ff geprobeerd maar wat ik ook doe de 2 onderste montage punten willen niet op elkaar komen (zie foto). Want hij kan niet verder omlaag, aangezien de kap al over de rand zit en dus niet lager kan Terwijl het montage punt op de grill dus een stuk hoger zit
Heb je geprobeerd de parker erin te draaien en deze tijdens het draaien op te lijnen ?
 
nogmaals geprobeerd maar lijkt echt geen mogelijkheid te zijn om hem op de 2 onderste punten vast te krijgen, waardoor hij nu enkel boven vast zit, en dus ook gouw van de railings af schiet en begint te bungele waardoor de bovenste 2 punten uiteindelijk moe gaan worden en afbreken. Ik kan de grill gewoon niet goed genoeg naar boven krijgen doordat hij tegen de koelvloeistof tank komt, hoort dit? En hoe kan dat.
 
Je hebt ook wel 2 van de goedkoopste merken kappen die je bij elkaar wil voegen. Een imitatiesetjes zoals die jij hebt past vaak niet zo lekker als je bent gewend, en met 2 verschillende merken word dat helaas alleen maar erger. Denkq dat je wanneer je de boel beetje warm stookt om het het te kunnen buigen word het er ook niet.mooier op ben ik.bang. Kortom het zou best wel kunnen dat het voor geen meter past
 
Je hebt ook wel 2 van de goedkoopste merken kappen die je bij elkaar wil voegen. Een imitatiesetjes zoals die jij hebt past vaak niet zo lekker als je bent gewend, en met 2 verschillende merken word dat helaas alleen maar erger. Denkq dat je wanneer je de boel beetje warm stookt om het het te kunnen buigen word het er ook niet.mooier op ben ik.bang. Kortom het zou best wel kunnen dat het voor geen meter past

tja, de mezoly grill op de dmp voorneus, maar ik vraag me meer af waarom je de grill al moet verbuigen om hem überhaupt op de bovenste 2 montage punten te krijgen, aangezien er geen verschil in de merken grill zit neem ik aan?
 
Wordt dan toch wat meer kwaliteit spul kopen of de imitatie rotzooi aanpassen.
Maar mijn advies zou zijn om wat beter spul te kopen want ik merk dat je nog weinig ervaring hebt met montage werkzaamheden.
Welke je overigens wel kunt leren.
 
Back
Top