[sr]racer SRT|OPTIC SPRINT SR 16 January 2007 #1 hey, Ik had even een vraagje.! Ik had eerst een mhr cross + rhQ krukas.. alleen ga ik over op een mhr speed 7T nu is mijn vraag kan ik me RHQ krukas houden of heb ik een andere nodig..? mvg,
hey, Ik had even een vraagje.! Ik had eerst een mhr cross + rhQ krukas.. alleen ga ik over op een mhr speed 7T nu is mijn vraag kan ik me RHQ krukas houden of heb ik een andere nodig..? mvg,
Speed*BasZ Registered f*cker 19 January 2007 #21 [sr]racer said: ik denk dat ik togh gewoon me cross + 85 mm rhq ( als setj )verkoop en een 80 mm rhQ weer koop..en dan gewoon met de speed 7T ga rijden.. Click to expand... Onzin, gewoon je rhq houden en speed 7t kopen, en een andere zuiger... Rijdt heel erg goed,..uit eigen ervaring Upvote 0 Downvote
[sr]racer said: ik denk dat ik togh gewoon me cross + 85 mm rhq ( als setj )verkoop en een 80 mm rhQ weer koop..en dan gewoon met de speed 7T ga rijden.. Click to expand... Onzin, gewoon je rhq houden en speed 7t kopen, en een andere zuiger... Rijdt heel erg goed,..uit eigen ervaring
[sr]racer SRT|OPTIC SPRINT SR 19 January 2007 #22 khad de 7T al.. kheb nu dus de cross en 7T dus verkoop ik me cross en rhq 85 mm en ga gewoon met 80 mm en 7T rijden Upvote 0 Downvote
khad de 7T al.. kheb nu dus de cross en 7T dus verkoop ik me cross en rhq 85 mm en ga gewoon met 80 mm en 7T rijden
melf #50 Well-Known Member 19 January 2007 #23 waarom niet gewoon een nieuw zuigertje kopen :? Upvote 0 Downvote
[sr]racer SRT|OPTIC SPRINT SR 19 January 2007 #24 voor..? kheb complete cross met zuiger.. kheb complete speed 7T met zuiger.. en 1 rhq 85 mm Upvote 0 Downvote
Speed*BasZ Registered f*cker 21 January 2007 #25 [sr]racer said: voor..? kheb complete cross met zuiger.. kheb complete speed 7T met zuiger.. en 1 rhq 85 mm Click to expand... Koop dan beter een ophoogplaat... Of hou het zo.. Upvote 0 Downvote
[sr]racer said: voor..? kheb complete cross met zuiger.. kheb complete speed 7T met zuiger.. en 1 rhq 85 mm Click to expand... Koop dan beter een ophoogplaat... Of hou het zo..
[sr]racer SRT|OPTIC SPRINT SR 21 January 2007 #26 ik kijk wel even.. kheb nog een sr staan..maby zet ik eht daar wel op ofso Upvote 0 Downvote
[sr]racer SRT|OPTIC SPRINT SR 21 January 2007 #27 welke uitlaat raden jullie me aan dan..? kheb een c 21 nu,, Upvote 0 Downvote
[sr]racer SRT|OPTIC SPRINT SR 21 January 2007 #29 ok thanks..voor alles enz kga me scoot over 2 week wel opbouwen enz zal dan ook gelijk een project page aan maken.. later.. /close Upvote 0 Downvote
ok thanks..voor alles enz kga me scoot over 2 week wel opbouwen enz zal dan ook gelijk een project page aan maken.. later.. /close