This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

passat-> ff jullie mening

Neen, ik ben niet bang voor m'n image, maar het was een beetje veel geld... ik ging de auto ook te lang standaard moeten houden.Het hoeft gen golf te zijn ofsow hoor, mss een bora

Ik heb geen zin om op kamers te gaan, maar ik zal eerst paar maanden met de trein gaan en niet overhaast een auto zoeken, daarna zal ik m'n wagentje nog meer apprecieren. En een 90 Pk vond ik wel netjes, natuurlijk gen brute acceleratie ofsow maar genoeg voor een eerste auto...
 
Wegenbelasting tss een golf en passat TDI 90pk isidentiek hetzelfde hoor. Alleen heb je wat meer voelbare power in de golf door het gewicht
 
Me baas heeft een Bora 1.9 tdi 90 pk.. Hij is er tevreden mee, het gaat niet snel maar hij kan nog goed meekomen.
 
ik zou voor de passat gaan
ten 1te omdat volkswagen betrouwbaar is
ten 2de tis geen golf dus origineel (ben geen golf fan)
ten 3de ook leuk uit te bouwen door kleine dingen aan te passen
ten 4de met het vermogen zit het ook wel goed als je gwoon lekker wil rijden

zelf wil ik ook zo'n auto hebben moet alleen nog ff sparen
 
In een passat wordt je denk ik fatsoenlijker aangezien dan in die E30. Lekkere vergelijking, auto uit 1990 ofzo tegen een 2000

Koop gewoon een BMW Alpina B12 6.0, dan ben je de man :|
 
Golf 3?
Opel astra?

Zijn beide leuke autos die best wat kunnen hebben en die je best mooi kunt `opzetten`