This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

panty over koplampen

Man!@k

Man!@k
joow..

kwil graag zwarte panty's over me koplampen heen doen, maar tschijnt dat het nie mag, hoe duur is de boete dan ong??

Boete is 30 à 40 euro en als je geluk mag je door als je hem eraf trekt. Maja zou het gewoon niet doen, je ziet er gelijk een stuk minder door.

Mijn koplamp is zwart gespoten en komt echt amper ligt door, maar nog nooit problems mee gehad! Waarschijnlijk omdat ik altijd overdag rijd. Overdag heb je geen licht nodig dus kunnen ze je toch niets maken?

Ik heb er 2 zwarte panty's overheen gedaan op m'n aerox, eentje was niet echt boeiend! Nou is het echt zwart en er komt zat licht doorheen, immers aeroxen hebben groot licht, dat kan je altijd nog inzetten als het ietwat donker wordt!!
Over niet mogen heb ik nog nooit wat gemerkt, ben er nog nooit voor aangehouden en toen ik op de roller moest hebben ze er ook niks van gezegd!!! Gewoon doen dus

ik heb wit T-shirt @ koplamp (dat is tenminste ECHT wit itt panty's) en toen ik op Rollerbank moest is er ook niks van gezegd
'T licht komt er nog wel gewoon door heen, maar veel minder. Maar licht is er ook hoofdzakelijk voor medeweggebruikers zodat die je kunnen zien in t donker. En die taak vervultie nog goed dus no probs

Het mag opzich wel alleen de stand van de licht straling komt wel anders uit iig.
Bij de apk van auto's mag het niet maar wss met de scooter wel.

nou een maatje van me is net gepakt ook omdat ze achterlichten geblindeerd waren maar daar zeiken ze oook over terwijl er wel licht door heen komt

heb ook bij mijn vorige rox panty overheen gestrokken, je licht wordt minder, maar je blijft gwn goed zien.

PS: ik had er gwn 1 dus bij 2 weet ik het nie