pakking tussen carters

Status
Not open for further replies.

mad maxie

Well-Known Member
ik heb een vraagje ik heb netjes vloeibare pakking tussen me 2 carters gedaan alleen nu las ik net op de fles dat het slecht tegen bezine kan. sluit de carter zelf genoeg aan dat de pakking niet in contact komt met bezine en dus de pakking alleen tegen de valse lucht is? alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Edwino said:
vloeibare pakking is goed, wat voor pakking wou je anders gebruiken?
papieren?

Er zijn verschillende soorten...bv voor olie,brandstof etc en voor koelvloeistof etc..

Ts heb jij zon blauw/witte tube?, met blauwe vloeibare paking er in?
Daar staat namelijk idd op dat het niet tegen brandstof kan, heb dit zelf ook al eens gebruikt en ging goed...
 
de vloeibarepakking heet : kent sili gaskent2

en het is een soort zwart spul en als het droogt word een soort rubber. maar ik schrok me rot toen ik de verpakking las dacht dat ik alles weer uit elkaar kon schroeven maar bedankt voor de reacties
 
koop loctite is mischien wel duur maar si wel de beste vleoibare...
Ik heb zelf vloeibare paking eerst bij een dealer gekocht stond er op dat het niet tegen benzine kon( kan ej nagaan dat de meeste scooter winkels profesioneel prutsers zijn) ik zou niet het risco nemen want er komt wel degelijk benzine bij
 
loctite is niks duurder dan powerone etc. iets van 5-6 euro , dus valt wel mee :)

direct contact met benzine is niet goed , maar tussen je carters gaat prima ,en zo hoort het ook gewoon.

het spul kan niet tegen benzine maar dat is in pure benzine..
 
misterbb2 said:
jullie gebruiken loctite 510?

nee, nr 5920

melf #50 said:
loctite is niks duurder dan powerone etc. iets van 5-6 euro , dus valt wel mee :)

direct contact met benzine is niet goed , maar tussen je carters gaat prima ,en zo hoort het ook gewoon.

het spul kan niet tegen benzine maar dat is in pure benzine..

hier heb ik overlaatst 11.75 € voor zo'n tube loctite betaald :s
 
Ik gebruik deze voor me karter helfden:

IMG_0076.jpg


Ik vind het lekker pakking, komt er alleen zo achterlijk moeilijk uit! :(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top