Paar boete vraagjes

Opzorp

Il Duce
Ik meost dus op de rollerbank, en ik heb 3 boetes gehad.

Ik mocht niet rijden waar ik dus wel reed 57 euro
Geen certificaat bij me 17 euro
Geen verzekeringsbewijs bij me * euro

Waarik reed wasmijn fout... mja dat certificaat van me is gejat, ik heb er aangifte vangedaan, en een nieuwe is in aanvraag, maar dat was geen goed excuus volgens ze. Kan ik daar bezwaar op maken? Verzekerings bewijs niet bij me, dat komt omdat ik op een nieuwe pizza brommer reed die dus neit van mij is.. die betaalt me baas. Het bedrag word door de oficier van justitie vasgestelt... Ik mocht dus weg maa rik heb geen geel briefje gehad.. kan ik hier ook bezwaar op aantekenen?

Alvast bedankt :)

Greetz Samuel
 
Advertisement - register to remove this

Je kan iig wel bezwaar maken op dat je je certi nie bij je had. Als ze ff naar het bureau hadden gebeld ofzoow hadden ze ut kunnen navragen dat je certi gejat is.

Wel kut iig al die boete's...
(hoest trouwens met je scoot? Je ging toch die dr laten tunen?)
 
maakt niet uit of je wel of niet een geel briefje meekreeg, het gaat erom, dat jij bezwaar moet gaan aanmaken als je de officiele ( lees: officiele ) boete thuis hebt, van het Justitieel Incasso Bureau, dan zeg je natuurlijk op een vriendelijke manier dat je certificaat gejat is, op die en die dag heb je aangifte daarvan gedaan, op die en die dag ben je dus aangehouden, en kon je hem dus niet bij je hebben omdat je een nieuwe hebt aangevraagt die later pas geleverd kon worden.. maar de aanwezige agenten waren te lui om het na te vragen bij het hoofdbureau, daarom vraag ik u hierbij om de boete ongeldig te laten verklaren bla bla bla.....
 
ik zeg dit al voor de 736x:) nu:D
je moet ff searchen... ik heb er een topic over gehad in regelgeving, en volgens mij was er nog iemand... daar staat met een paar redenen duidelijk in dat je die generator beter niet kan gebruiken, iig niet zomaar...
Als ik jou was szoek ik dat topic ff...

(hint:p: searc, klik aan regelgeving en wetten, en dan zoeken op mijn nick:))
 
Back
Top