Hallo,
ik heb een piaggio blok met een DR 70 met standaard poorttimings.
Er zit een Yasuni R onder, en de standaard 17.5 mm carb (Gilera DNA)
De setup heb ik nu afgesteld op 9000 toeren, dan draait hij perfect.
Na de 75KM/u loopt het toerental op soms tot wel 11500 toeren.
De topsnelheid is 93 KM/u.
Welke drukveer en welke rolletjes moet ik gebruiken? De drukveer is nu nog standaard. De hele overbrenging is standaard op de rolletjes en trekveren na.
Ik hoor veel mensen zeggen dat het probleem weg gaat als je een MHR2000 (of ander?) type vario monteerd. Maar kan ik het niet oplossen met de standaard vario? Kan ik de electrische start blijven gebruiken?
Ik heb af en toe ook een klein dipje bij het accelereren. Kan ik dit oplossen met de spullen die ik heb of moet ik een torque driver zonder hoek in de spiebaan kopen?
Alvast bedankt.
ik heb een piaggio blok met een DR 70 met standaard poorttimings.
Er zit een Yasuni R onder, en de standaard 17.5 mm carb (Gilera DNA)
De setup heb ik nu afgesteld op 9000 toeren, dan draait hij perfect.
Na de 75KM/u loopt het toerental op soms tot wel 11500 toeren.
De topsnelheid is 93 KM/u.
Welke drukveer en welke rolletjes moet ik gebruiken? De drukveer is nu nog standaard. De hele overbrenging is standaard op de rolletjes en trekveren na.
Ik hoor veel mensen zeggen dat het probleem weg gaat als je een MHR2000 (of ander?) type vario monteerd. Maar kan ik het niet oplossen met de standaard vario? Kan ik de electrische start blijven gebruiken?
Ik heb af en toe ook een klein dipje bij het accelereren. Kan ik dit oplossen met de spullen die ik heb of moet ik een torque driver zonder hoek in de spiebaan kopen?
Alvast bedankt.