Oud & nieuw

Tommeh

Nix
Nou over een half maandje is het weer zover. We sluiten 2003 weer af en beginnen aan 2004!

Zijn er nog leuke dingen waar je op terug kijkt van 2003 en waar je naar uit ziet in 2004? En hoe ga je de jaarwisseling vieren?
 
Advertisement - register to remove this

Leuk jaar achter de rug, begonnen met project ect ect.

Ik zie erg tegen me examens op, dus 2004 woord leren:(

En ik ag het vieren in een skihut, boven op ene berg in oostenrijk:):)
 
Ik ga het zelf trouwens vieren in met een feest hier in de buurt. Zou gezellig moeten worden!

Ik kijk verder terug op een leuk jaar waarin ik rijbewijs en racelicentie he gehaald en ook een eigen autotje heb kunnen kopen. Verder helaas ook op een tweede mislukte studie en veel werken.

Volgend jaar wil ik erg graag een leuke studie vinden, en daar een goede start in te maken.
 
Ik ga/wil volgend jaar een rijbewijs voor een auto en motor halen als het goed is:D En natuurlijk dit jaar wel over.....zodat ik na 7 jaartjes toch ff me examen kan doen:S
 
tsja, ben nog steeds met m'n streetje bezig! Hoop 'm begin volgend jaar af te hebben. En ik moet 31 december afrijden! Zou fijn zijn als ik het in 1x zou gaan halen.
En volgend jaar examen... pfff dat wordt ff zwoegen!
 
Ik heb wederom een mooi jaar achter de rug, waarbij ik wel een half jaartje wat rustiger aan doe [relaxt]... Ik zie komend jaar vrolijk tegemoet, omdat ik in Juni afgestudeerd hoop te zijn...

Nieuwjaar vier ik gezellig met een hoop vrienden in een kroeg [invited]...
 
Opzich slecht jaar gehad dmv ziektes bij familie en vrienden. Verder opzich alles goed ze gangtje gegaan. 2004 wil ik wel me rijbewijs eindelijk eens gaan halen :)
 
2003 beviel me wel.

Rijbewijs gehaald
Diploma gehaald
Werk gevonden 8P
Scooterzut verkocht :P
Auto gekocht :)

2004... geen idee :D, misschien eens wat meer doen voor school :P

[edit] Oja... ik wacht nog steeds op een grote zak met geld :D [/edit]
 
Originally posted by Roi
2003 beviel me wel.

Rijbewijs gehaald
Diploma gehaald
Werk gevonden 8P
Scooterzut verkocht :P
Auto gekocht :)

2004... geen idee :D, misschien eens wat meer doen voor school :P

[edit] Oja... ik wacht nog steeds op een grote zak met geld :D [/edit]


haha bij mij precies hetzelfde alleen had ik al werk:)

2004...hoop mun 'P' te halen en misschien voor de gein toch nog een x een projectscootie.
 
Dit jaar:

Veel wijzer geworden op gebied van 2-takt..
MEER gaan roken...
Weer vrijgezel... :D
Leuke mensen ontmoet


2004:

Minder roken...
Nog meer over 2-takt te weten komen
Mn project starten
Niet meer vrijgezel zijn...
 
gelukt: autorijbewijs en examen gehaald, lekker vakantie gehad op texel :+
voornemen: minder vaak bij de snackbar zitten, vaker de knots tegen de boomstronk schuren

die drie dingen waren het beste van m'n leven :W
 
ik heb dit jaar een kut jaar achter de rug, ouders laatst gescheiden, oma heeft alzheimer zijn ze achtergekomen, dus wordt niet een leuk feesie, nieuwjaar weer me leven op orde zetten en een goed jaar dr van maken en me streetje laten vlammen.
 
k*t streetmagic fan, das balen van je ouders...

Ikzelf heb ook gaar jaar!

Runner gestolen
Nieuwe runner gekocht, die is gecrashed!

Goede dingen:

leuk werk
hele lieve vriendin
meer friends
vette vakantie afgelopen zomer!

2004 word wreed:

Rijbewijs halen
Diploma halen ICT medewerker beheer
Ontzettend veel zuipen :D
 
gelukt: examen gehaalt, wat minder probs thuis, vriendin (al vraag ik me af nog voor hoelang...)

2004: de appie rs goed kankerhard laten knallen, zorgen dat alles in orde komt met me gf want ik ben helemaal knetter op haar, me motor + autorijbewijs halen (welke van de 2 eerst weetik nogsteeds niet 8P)
 
Back
Top