This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Oud en nieuw

Goed wat bier zuipen en dan tegen een uur of 1 a half 2 richting een Tekno-feestje hier om de hoek :W.
Waar? 013?

Ik ga eerst met maten flink aan de champagne etc. om daarna om 12u op een dakterras midden in 't centrum van tilburg naar het vuurwerk te kijken. Daarna heb ik nog geen idee, de afgelopen 4 jaar is het nooit zo gelopen als vooraf gepland

Ik ga met een paar vrienden zuipen bij een vriendin van me Wat vuurwerk afsteken enz. Iig niet meer op stap, vorig jaar gedaan vond thuis hangen met wat vrienden veel gezelliger :#

Ga net zoals vorig jaar naar Appelscha. Daar weer verder feesten. Rest van de dag wat standaard beetje zuipen en wat vuurwerk afsteken .

Vorig jaar was in ieder geval geslaagt... Behalve dan dat ik nog niet kon fietsen aangezien ik net weer had leren lopen . Moest nog 1 dag naar school en dan vakantie vieren, maar ging toen onderuit door mislukte stunt en stadnaard mij perforeerde...

Tegen twaalf de champagne vast ontkurken om 12 uur me familie gelukkig nieuwjaar wensen, effe over 12 wat pijlen de lucht in schieten voor me familie, daarna loop ik 3 straten verder naar me vrienden en gaat daar het geknal pas egt los!!! dat gaat door tot na tweeen en daarna gaan we lekker binne aan de oliebollen en versnaperingen.

Ook lekker met vrienden bij iemand thuis een hoop lol hebben, en natuurlijk lekker een aantal drankjes nuttigen. Heb er wel zin in, vind het altijd erg gezellig, ben zelf ook niet zo van het stappen op O&N. Vuurwerk....paar harde knallers, en waarschijnlijk een groot flowerbad van 100 a 150 e die we met zijn 6-en kopen ofzo. Houdt het leuk...

Ga met een groep vrienden bij een vriendin van me zitten.
Ik denk alleen dat ik de hele avond/nacht buiten bezig ben met vuurwerk.
Geen alcohol drinken, alleen om 12 uur een glaasje champagne. Ik begin om half 2 wel aan me eerste biertje ofzo

Ik heb al 1 poging gedaan kon alleen niet meer verder omdat mijn koppakking klapte.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=6iF9u91D-Fw"]YouTube - oudjaarsburnout[/ame]