This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Otoos

Daar heb je 2 verschillende fase's

Fase 1 : Een schaap in wolfskleren --> een uitgebouwde golf met een 1.1 moter ofsow

Fase 2 : Een Wolf ik schaaps kleren --> Een renault clio met een moter blok van een Renault 25 v6 BI-Turbo

Ik rij altijd met de Golf III van ons ma... Ligt een 1.4 in... Heeft net iets te weinig vermogen vind k.... Word ongeloofelijk hard achtergelaten door allen wat tdi achter op de klep staan heeft
Voor de rest mag ik soms eens met m'n pa z'n audi 80 avant 1.9tdi rijden... dat is dan wel fijn natuurlijk

otoo's -> zuigen aars.. alles waar niet originele uitlaten/bumpers en toevoegingen als gti/gts enzo heeft zijn allemaal van die afgekankerde johnny karren. dingen als 'ik heb een golf III gti met g60 bumpers race striping een remus en een ander luchtfilter' boeien mij echt TOTAAL niet -:- geinige auto's zijn gewoon van die amerikaanse apparaten of dan maar gelijk een ferrari ofzo daar hoef je allemaal nix aan te veranderen. die zien er tof uit en ze gaan gewoon hard

Ik haat dus echt van die uitgebouwde opels. GSI enzo, die krengen blijven lelijk.

Maar een auto uitbouwen vindt ik niks mis mee, zolang het maar mooie dingen zijn, geen lompe dingen. Ik vind mooie velgen tof voor een auto, ipv de standaard dingen.

Btw, de nieuwe peugeots zijn ook mooi

Dit vind ik ook wel een vette wagen
Audi RS4
Gewoon leuke family car die je ook graag in het weekend rijdt

idd een leuke familycar, jammer dat ie begrenst is op 250 km/h})

je trekt er wel een Porsche Carrera mee uit

Audi RS4 is zeker een brute auto van 0-100 km/h in 4,9 sec! Haalt zonder begrenzer ongeveer 300 km/h!

begrenser

Originally posted by SpeedfightFreak
idd een leuke familycar, jammer dat ie begrenst is op 250 km/h})

je trekt er wel een Porsche Carrera mee uit

Eh dan haal je die er toch uit???

In duitsland is er een gentlemens agreement tussen BMW?Mercedes/Audi (en VW?) dan ze hun auto's begrensen op 250 op geen wetloop te krijgen van wie het snelste is.

Maar die begrensers zijn natuurlijjk zo te verwijderen.

Als je van een BMW M5 de begrenser eruithaald gaat ie 296 km/h.

Of je koopt meteen een Alpina of Brabus uitvoering. Heb je geen begrenser gezeik

heb net een PUG 309 gti16 aangeschaft maar heb nog geen rijbewijs .overigens een errug zeldzame oto in NL.

ff voor de duidelijkheid arne het is dus een 1.9 gti 16 v
gti16 staat dus voor 16v ,heeft standaard 160 pk
rij je dus crxjes golf gtitjes pugjes 205 gti en zelfs corrado's mee zoek

Yo, ik zelf geen auto maar mijn pa heeft een transporter waarmee je het creco team in kan halen...

En het is bruut op TXL

Originally posted by #CARMA#
ff voor de duidelijkheid arne het is dus een 1.9 gti 16 v
gti16 staat dus voor 16v ,heeft standaard 160 pk
rij je dus crxjes golf gtitjes pugjes 205 gti en zelfs corrado's mee zoek

Aardig gek snel! Topsnelheid 225 of zo? Is dat dezelfde motor als in een 405 T16 (of zo iets) ligt?

Tjoooooo sfeertje

Originally posted by DvD
Yo, ik zelf geen auto maar mijn pa heeft een transporter waarmee je het creco team in kan halen...

En het is bruut op TXL

Hehehee, dat was echt bruut ja, ff Arie Vos inhalen na de race op Wemeldinge..jammer dat je alleen bijna 2 bejaarden van de weg afreed Lekker weertje om op TXL te zitten, maareuh Daan, vrijdag Veerhuys, zaterdag schuurfest?

die 309 is echt vet! lijkt heel normaal, maar toch snel. Hier mijn broer zijn AX gt chic, ook een wolfje in schaaps kleren. Er is nu alleen wel veel aan veranderd, verlaagd, lucht happer, XM vleugel voor onder de bumper. Golf GTI legt het af tegen deze AX, en er komt straks nog een 140pk BX sport blok in die getuned word tot 180pk (heeft nu 90pk) :#

Last edited:
Originally posted by stealth2000
Ik ga over een half jaartje m'n rijbewijs halen, en ik denk al aan een Honda dohc, vet dingetje

Jaja ...... :? dohc is geen type!

CARMA; volgens mij heeft het 1.9 16v-blok van Peugeot geen 160 pk... Hij heeft nl. 108 kW = 146,9 pk... (handig, van die mega-oude KNAC-autojaarboeken)... Licht getuned is 160 pk natuurlijk een makkie...

Greetz.

Re: begrenser

Originally posted by SRally
Of je koopt meteen een Alpina of Brabus uitvoering. Heb je geen begrenser gezeik
Brabus en Alpina zijn phat vooral de volgende zijn koel: (ff in folder gekeken)

- Alpina B12 6.0 (bmw 750i 8)maar dan 6liter)
- Brabus S 5.7 Kompressor (een merc S van 1800 kilo die in 4.9s naar 100 vlamt en met een top van >310 km/h:~ )
- Brabus M V12 (gebased op merc m-klasse, snelste terreinwagen ter wereld, begrenst op 260 ivm de banden:|)