Otoos

Arne

Pia Maxiscooter FTW
Ìk verveel me dood, dus ik maak maar ff een nieuw topic..

Wie van jullie hier heeft een auto, en zo ja wat voor een?

Ik heb begin juli een Peugeot 206 XS 1.6 16v besteld, mijn 3e 206 :) De eerste had ik total loss gereden, en de tweede heb ik ingeleverd toen ik ergens anders ging werken....

Greetz, Arne

Advertisement - register to remove this

hhmmzz..

ik heb 10 crosauto's gehad, die zijn allemaal helemaal aan stront gereden.... >>>> ask hugo
een auto voor op de weg, nee|(:'( :| :(

Last edited:
ik heb een opel rekord van pa en ma gekregen :) komt uit 1983 (mijn geboortejaar) ennuh, die hebben ze bewaard voor mij, best snel karretje (2.2 ltr injectie), en vrij luxe, wat d8 je van airco (standaard vanuit de fabriek als optie te bestellen :P) en elektrisch bediende ramen voor?

Erm, ikke altijd rijden in Opel Zafira van pappie en mammie, verder auto's die m'n vader meebrengt van Philips;

-Volkswagen Polo Station Sdi (lame en langzaam)
-Volkswagen Passat 1.8 (bijna favoriet)
-Bmw 316 station (ondanks weinig vermogen veruit mijn favoriet)
-Opel Astra Station
-Renault Megane
-Fiat Brava

Greetz.

GVD wat een klote topic zeg, doet me weer op onplezierige wijze herinneren dat ik me peug 309 nog lekker aan de kant mag laten staan omdat ik vorige week ben gezakt voor rijexamen :(:(

Ik rij meestal in de Honda Shuttle 2.3 vtec van me pa, en anders in de kart van me moeder :) (suzuki alto 1.0 )

Ik wil zelf een civic of een prelude kopen :)

Originally posted by SpeedfightFreak
keb ook geen oto...

mijn favoriet is de Saab 9-3 SE 2.0T :) van me pa... lekkah vlammuh...

tsjah qua uiterlijk is me pa's oto ook favo :)

mja die punto scheurt veel beter.... :) die van me pa is nogal lomp (vraag maar aan freez :) )

... tja...

Om maar "uniek" te doen heb ik ook maar een Peugeot als auto...

Een 206 XT 1.6 (sinds kort), daarvoor een gewone 206 XN...(met airco, wat ik mijn nieuwe eigenlijk wel mis :'( ).

Doei!

Nancy
*D

Keb nog lang geen karretje, wil als ik me rijbewijs een Golf ofzow of CRX, Impreza iets in die shit. Me pa heeft een Benz, Zus een Chevrolet en er staat nog ergens een Pontiac Firebird hier... kies ik anders wel daar uit :D

Ik ben nu dus met me rijbewijs bezig. Kan via een kennis redelijk goedkoop een Honda Crx 1.6 16v kopen. Maar heb liever een v-tec hehe. Maar ik les nu in een mercedes c220 sportcoupe dus vink die crx maar niks.

M'n droomauto is een corvette c5 he! Wat een kar is dat! Mwah 200.000 piekies hebbik niet. Nog niet dan :)

Honda CRX rulez, zoals alles van honda (behalve sfx oke). 'k ga d'r einde van dit jaar een kopen als ik mn rijbewijs heb. De auto van me ma mag ik gratis hebben, maar ik ga dus niet in een nissan micra 1.0 rijden |(

Re: hhmmzz..

Originally posted by bert!
ik heb 10 crosauto's gehad, die zijn allemaal helemaal aan stront gereden.... >>>> ask hugo
een auto voor op de weg, nee|(:'( :| :(

Bert, dit was toch zeker wel mn favorite...:) Zeker toen we over die zelfgemaakte schans gingen ;)

(excuses voor de slechte foto)

mijn pa heeft een ford galaxy 1.9 tdi (200 km/u voor 1 volumewagen toch vrij snel) valt wel mee en trekt redelijk op.

Mijn fav auto is toch een dodge viper
en als ik zelf een auto zou halen een seat leon uitgebouwt, renault megane uitgebouwd of golf 4 uitgebouwt alledrie beestige autos uitgebouwd maar standaard lelijk.

Originally posted by beta_ark
als ik zelf een auto zou halen een seat leon uitgebouwt, renault megane uitgebouwd of golf 4 uitgebouwt alledrie beestige autos uitgebouwd maar standaard lelijk.
tsssss... uitgebouwd.... lamer....
zo van: "kijk, ik heb een snelle wagen" maar als je bij het stoplicht staat naast een niet-uitgebouwde-wagen maar die wel een fatsoenlijke motor heeft wordt je er dik uitgereden... uitgebouwde golfjes... bahbah... echt voor van die kampjoekels...
je gaat er toch niet mee rallyrijden?

Back