Osama Bin Laden overleden?

Advertisement - register to remove this

Eeey zag vannochtend ook weer dit....


Telegraaf: zo 24 sep 2006

Saudi-Arabië heeft geen
bewijs voor dood Bin Laden
WASHINGTON - De autoriteiten in Saudi-Arabië hebben zondag gezegd dat ze geen aanwijzingen hebben voor de dood van de gezochte topterrorist Osama bin Laden. De uitlatingen zaaien meer twijfel over de inhoud van een in Frankrijk uitgelekt rapport waarin werd gerept over de dood van de Saudiër.


Dus ik weet echt niet of je het nou moet geloven en als het zo is Maakt het ook niet uit zeg ik met klein vraagteken ?
Want Er zijn genoeg leiders achter bin laden
 
Tuurlijk niet,
amerika weet heus wel waar hij zit hoor,
enkel heeft bush zeer goede banden met de familie bin laden,
zou hij hun zoon oppakken, dan kan hij het schudden, samen met zen groep olie bedrijven.
 
Hij zal niet dood zijn en als die dat wel is veranderd er alsnog weinig.

Der is nu btw een boek geschreven door een Amerikaanse commando die beweert dat ze Bin Laden hadden omsingeld bij Tora Bora (Afghanistan). Ze moesten toen alleen nog toestemming krijgen om de enige overgebleven vluchtroute af te sluiten. Die toestemming is er nooit gekomen en daardoor is Bin Laden ontsnapt.

Als dit waar is, weet je ook niet meer wat je moet geloven.
 
Sandor said:
Tuurlijk niet,
amerika weet heus wel waar hij zit hoor,
enkel heeft bush zeer goede banden met de familie bin laden,
zou hij hun zoon oppakken, dan kan hij het schudden, samen met zen groep olie bedrijven.

Hij is het uitschot van de familie...

Maja al het nieuws en film over dit onderwerp zijn allemaal vrij subjectief. Neem nou die film 911 fahrenheid, er zit vast een kern van waarheid in allemaal, maar het word ook streng overdreven en maar van 1 kant verteld. Je moet altijd rekening houden dat er misschien nog andere informatie is...
 
Ik zou er niet van opkijken als hij al jaren dood is. Die videoboodschappen die je af en toe te zien krijgt klopt ook weinig van.

Onder andere een keer aangetoond dat in een shot de zogenaamde Bin laden met zijn verkeerde hand aan het schrijven was en een gouden ring droeg (taboe bij Islam) .
 
Crazybond700 said:
Hij is het uitschot van de familie...

Maja al het nieuws en film over dit onderwerp zijn allemaal vrij subjectief. Neem nou die film 911 fahrenheid, er zit vast een kern van waarheid in allemaal, maar het word ook streng overdreven en maar van 1 kant verteld. Je moet altijd rekening houden dat er misschien nog andere informatie is...
Fahrenheid 911 is een vrij slechte film in mijn ogen. Loose change 2nd edition is al een heel stuk beter. De "amateuristische" documantaire die daaraan vooraf ging is nóg weer een stuk beter.

Er worden veel teveel dingen verzwegen rondom de gehele gebeurtenissen van 9/11. Zoals laatst ook weer, Bush geeft toe buitenlandse geheime gevangenissen te hebben. Dat heeft nou niet persee direct met 9/11 te maken maar het is wel een recent voorbeeld.

Ik geloof er in iedergeval helemaal niets van dat Osama overleden is. En al zou dat wel zo zijn dan zou Amerika het niet toegeven. Watvoor reden is er dan nog om je troepen daar te houden, afgezien van de olie?
 
ErikG said:
en om olie draait het grotendeels ;)
Klopt, maar geen olie zonder goed excuus... Dan zal daarna de negatieve publiciteit weer stijgen. Nu hebben de Amerikaanse burgers allemaal nog het idee, "Pak Osama Bin Laden!" (Niet allemaal, misschien het grootste gedeelte.. :+)

Kijk ook eens naar de Amerikaanse economie. Die heeft sinds 9/11 ook niet stil gestaan. De olie prijzen, de wereld economie, etc etc. Afgezien van de vele doden door de "aanslag" heeft het de economie in Amerika uiteindelijk wel goed gedaan.
 
Ik denk zowiezo wel eens waarom geloven al die amerikanen nogsteeds zo in die man. Maarja misschien is dat ook wel niet zo, en zien wij alleen die mensen die wel blij met hem zijn.

Kan me echt niet voorstellen dat je zon man opnieuw kiest. Al is daar ook waarschijnlijk wel mee gesjoemelt. Neem het ''fox'' verhaal als voorbeeld...
 
Back
Top