R RickD Well-Known Member 22 January 2010 #1 heey mede beuners ik heb een vraagje over mijn Orion AGB mijn koplamp vind ik wel Zooo über lelijk.. nu heb ik een vraagje waar je deze koplamp unit kan kopen : Graag even een site of dealer vermelden waar ik deze KOPLAMP kan bestellen/kopen MVG RickO-)
heey mede beuners ik heb een vraagje over mijn Orion AGB mijn koplamp vind ik wel Zooo über lelijk.. nu heb ik een vraagje waar je deze koplamp unit kan kopen : Graag even een site of dealer vermelden waar ik deze KOPLAMP kan bestellen/kopen MVG RickO-)
Melv16 Gewoon Melvin.. 22 January 2010 #2 Daar zit volgens mij geen licht in hoor ? Lijkt meer op een nummerbord van een crosser. Upvote 0 Downvote
R RickD Well-Known Member 22 January 2010 #3 zit wel een lampje in, net boven het midden zie je dat gaatje, daar zit een lampie in.. maar dat was de vraag niet.. weet iemand waar ik dit kan kopen? Ps. Jos dijkman heb ik al gehad! Upvote 0 Downvote
zit wel een lampje in, net boven het midden zie je dat gaatje, daar zit een lampie in.. maar dat was de vraag niet.. weet iemand waar ik dit kan kopen? Ps. Jos dijkman heb ik al gehad!
R RickD Well-Known Member 23 January 2010 #5 ?? EDIT: kan close niemand reageerd.. Last edited: 24 January 2010 Upvote 0 Downvote