This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Originele temp sensor past niet in NG kop?

Status
Not open for further replies.

Joost@aerox

3BR Tuner
yoow

vandaag een ng-tje gehaald@jps :7
zuiger zit er al op(nu wel goed ), 100 sproeier erin, andere rollers erin en andere drukveer, ook de carbon membraankleppen zitten erin.
dus ik wil de temp sensor van mn originele cylinder de kop in draaien, en dat ging al stroef, terwijl de schroefdraad 100% zeker dezelfde is. maargoed, ook in mn std kop draait ie stroef erin.
dus ik draai hem erin, zover het gaat, en ik denk van nou ff kijken hoe dit past, maar nou blijkt dus, dat de temp sensor tegen de ontbrandingskamer aanzit, en hierdoor kan de tempsensor er niet in
hierdoor heb ik het idee dat de std temsensor te groot van diamter is zeg maar, waardoor hij tegen de ontbrandingskamer aanzit.
nu is dus de vraag:
-moet je de std tempsensor wel overzetten?(volgens ben wel..)
-zo ja, waarom past het dan niet en wat doe ik hieraan?
-zo nee, wat voor sensor moet ik dan kopen die er goed in past?

note: de cyl zat er nog niet op, ik zat hem @ me kamer gewoon een beetje te bestuderen 8)
 
euuhhh ja lijkt me wel.
ontbrandingskamer is iig niet die van manston(niet de koperen)...

het lijkt dus gewoon alsof die sensor te dik is, hij zou kleiner van diameter moeten zijn...

we hebben het over mina btw.
 
Last edited:


dont mind de paintkwaliteiten
dat rode is dus de tempsensor.
lijkt dus alsof ie te groot van diameter is waardoor is tegen de ontbrandingskamer aankomt?


//edit//
en als je de sensor er later inschroeft druk je gewoon de verbrandingskamer omlaag zeg maar
beetje riskant om dit te proberen als de cyl erop zit, misschien dat ie dan schuin gaat zitten oid...

hoort dit zo krap te zitten?
@std cyl zeeën van ruimte...
 
Ik zou hem gewoon met vloeibare zooi monteren... Zover erin, dat de sensor zelf in de vloeistofstroom zit, de draad steekt dan wel een stukje uit [aan de bovenkant ], maar dat boeit niet...

Verder laat ik het ff over aan de NG Mina L.C. bezitters, want dit wordt me te vaag
 
ik heb er gewoon een stukje afgeschuurd. hij zit eronder, en hij loopt al. 8)
dit kan dicht, gewoon een stukje eraf schuren was de oplossing..
 
Status
Not open for further replies.