100% lui
Banned
hallo , ik heb giaster wat problemen gehad met mijn cilinder ( piaggio zip sp lc , polini evo 70 lc ) de bougie kleurde grijs , met veel moeite aangekregen met een grotere sproeier , dus afijn hij liep stukje gereden viel hij weer uit ,
Verdere setup
Hpi 2004 >> misschien verkeerd afgesteld ??
Keihin 28 PWK
VL 13
Std Zip sp radiateur.
toen keek ik in mn bougiegat en schrok behoorlijk , ik zag een diepe put zitten , dus meteen cilinder eraf gehaald en schrok me dood ( foto krijgen jullie nog ) zuiger was een groot stuk uit , zuigerveer er compleet ingesmolten diverese warmloopplekken , in de cilinder zat de zuiger nog zegmaar dus hopelijk krijg ik dat er nog uit + wat krassen.
Mijn vraag is dus hoe kan dit gekomen zijn , is hij te warm geworden , stond de rotor compleet verkeerd , squish verkeerd? (0.60 gemeten ) , sproier verkeerd ( was eeerst 130 grijs gekleurd toen naar 145 gegaan. ) ?
Groeten
Verdere setup
Hpi 2004 >> misschien verkeerd afgesteld ??
Keihin 28 PWK
VL 13
Std Zip sp radiateur.
toen keek ik in mn bougiegat en schrok behoorlijk , ik zag een diepe put zitten , dus meteen cilinder eraf gehaald en schrok me dood ( foto krijgen jullie nog ) zuiger was een groot stuk uit , zuigerveer er compleet ingesmolten diverese warmloopplekken , in de cilinder zat de zuiger nog zegmaar dus hopelijk krijg ik dat er nog uit + wat krassen.
Mijn vraag is dus hoe kan dit gekomen zijn , is hij te warm geworden , stond de rotor compleet verkeerd , squish verkeerd? (0.60 gemeten ) , sproier verkeerd ( was eeerst 130 grijs gekleurd toen naar 145 gegaan. ) ?
Groeten