originele radiateur >> oorzaak cilinder dood ?

Status
Not open for further replies.

100% lui

Banned
hallo , ik heb giaster wat problemen gehad met mijn cilinder ( piaggio zip sp lc , polini evo 70 lc ) de bougie kleurde grijs , met veel moeite aangekregen met een grotere sproeier , dus afijn hij liep stukje gereden viel hij weer uit ,

Verdere setup

Hpi 2004 >> misschien verkeerd afgesteld ??
Keihin 28 PWK
VL 13
Std Zip sp radiateur.

toen keek ik in mn bougiegat en schrok behoorlijk , ik zag een diepe put zitten , dus meteen cilinder eraf gehaald en schrok me dood ( foto krijgen jullie nog ) zuiger was een groot stuk uit , zuigerveer er compleet ingesmolten diverese warmloopplekken , in de cilinder zat de zuiger nog zegmaar dus hopelijk krijg ik dat er nog uit + wat krassen.


Mijn vraag is dus hoe kan dit gekomen zijn , is hij te warm geworden , stond de rotor compleet verkeerd , squish verkeerd? (0.60 gemeten ) , sproier verkeerd ( was eeerst 130 grijs gekleurd toen naar 145 gegaan. ) ?

Groeten
 
Advertisement - register to remove this

wand1.JPG


wand2.JPG


zuigertje1.JPG


zuigertje2.JPG
]

|(
 
0.5 volgens mij , op geen enkele andere wijze deed hij het , ik denk niet dat mn wand kapot is , dat lelijke wat je ziet ligt erop en is er niet uit , foto's is lastig maargoed , het ligt er dus op dat is nog een stuk zuiger , de wand opzich is nog goed , kan een goede hoonbeurt gebruiken.

/ doorgaan bij gevorderden aub.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top